Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kara-okie

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 27-06-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimevr aug 31, 2012 8:18 am

Kara-Okie, de plek om mee te blèren met de nieuwste, en natuurlijk, oudste hits. Hoe kan je een avondje stappen met je vriendinnen beter openen dan bij de karaoke? Of een vrijgezellenfeest, waar in deze stad er genoeg van zullen komen. Ja, de karaokebar is populair.

Werknemers:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://arrangement.actieforum.com
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimedi sep 11, 2012 9:12 am

Op het werk werd gefluisterd dat dit een erg leuke plek was, maar Victoria had zeker nog een cocktail extra nodig als de dikke vrouw die nu een nummer van Queen probeerde te zingen, zou doorgaan. Zingen was nog eens niet de juiste benaming als je het Victoria vroeg. Enkel was ze hier voor het gezelschap en al het gezelschap was beter dan Coockiemonster, haar partner. Werkelijk alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimedi sep 11, 2012 9:37 am

Thomas opende de deur van de karaokebar met zijn schouder en blies de laatste rook van zijn sigaret uit. Dit bleek een goede plek te zijn om chicks te spotten - al viel de vrouw die aan het zingen was niet onder het kopje "chicks". Het eerste waar hij naartoe liep was de bar - want dat deed hij altijd - en bestelde een biertje. Altijd goed om de avond mee te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 1:06 am

Dus ze was hier voor het gezelschap. Het probleem deed zich voor dat ze helemaal geen gezelschap had. Een knappe jongeman kwam de bar binnen, maar Victoria praatte nooit echt met onbekende mensen. Snel voegde ze er aan toe dat ze ook een biertje wou voor de barman te werk ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 4:17 am

'Zet die maar op mijn rekening.' zei hij toen het meisje naast hem ook een biertje bestelde. Hij had geld zat door zijn mooie one night stand met Hestia en hij vond het niet erg om dat uit te geven aan een schone dame zoals zij. Hij gaf haar een glimlach en schoof een kruk op, zodat hij echt naast haar zat. 'En hoe bevalt dit dorp je? Een beetje naar je zin?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:16 am

Kort haalde Victoria een wenkbrauw op. Ze was het gewoon dat ze complimentjes kreeg, maar de meeste mannen vroegen tenminste of ze iets te drinken wou. Deze man gaf het haar en vroeg niet op permissie. Wat meeste mannen dan gebruikte als excuus dat ze er iets voor terug wouden. 'Naar mijn zin?' Ze glimlachte even kort. Er zich van bewust dat ze anders helemaal geen connecties zou maken. Toch was de lach bitter. 'Opgescheept worden met iemand waar je niet van houdt en weggesleept worden van je oude baan, vrienden en familie lijkt me niet echt te kunnen opboksen tegen dit "fantastische" dorp. Jij soms wel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:20 am

Thomas haalde zijn schouders op. 'Het kan toch zijn dat je het vreselijk had en er hier een droomprins op je staat te wachten die je mee neemt op je witte paard naar jullie mooie, roze kasteel?' zei hij lacherig en pakte dankbaar het biertje aan, om er vervolgens een slok van te nemen. 'Maar, ik vind het hier redelijk - geen verplichtingen of wat, het heeft wel iets vind ik.' En hij had geen partner, en hij kreeg geld om vrouwen van achteren te nemen - maar dat hoefde ze niet te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:33 am

'Geen verplichtingen? Dus jij zit niet in het programma Droomprins? Jammer dat jij niet die jongeman bent.' Hierbij keek ze naar het biertje en nam het dan ook maar. Gulzig nam ze er een slok van, maar met klasse. Hij moest niet weten dat ze lesbisch geaard was. Oké, bi-seksueel, maar dan nog had ze het er helemaal niet graag over. Mannen leken het soms zo fijn te vinden dat zij van vrouwen leek te houden. Alsof ze er allemaal op kickte. Victoria zou mannen nooit helemaal snappen en dat was misschien wel een van de vele redenen waarom dat ze zich sneller aangetrokken voelde tot een vrouw. 'Leventje was fijn en nu heb ik praktisch geen leven meer. Geen connecties, nieuwe baan... Je kent mijn geklaag wel, herkent het...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:35 am

'Laat ik het erop houden dat ik niet helemaal buiten de boot val in het spelletje, maar er ook niet helemaal inzit.' Bij haar volgende woorden knikte hij. 'Ik snap het,' zei hij met een glimlach en keek naar zijn inmiddels half lege glas. 'Dus, waar hangt jou partner nu uit? Aangezien je alleen in een karaoke-bar zit? Het is nou niet echt een plek om alleen naartoe te gaan, of wacht je op iemand?' Moest hij nodig zeggen, hij was net zo alleen aan komen wandelen als dat zij had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:53 am

Victoria speelde met haar bierflesje en keek hem aan. Hij had een aangenaam gezicht, maar ergens leek hij ook weer erg... Hoe moest ze het verwoorden? Onbetrouwbaar misschien. 'Dus jij bent die jongen die me gaat voorstellen om zijn huis te laten zien en dan alle muren van dichterbij?' Ze lachte en dronk weer een slokje. 'Want nee, ik wacht op niemand en wat kan het me schelen waar die uithangt... Ik heb net gedaan met werken dus daardoor zit ik maar hier.' Ze had tot sluitingstijd moeten blijven, snel iets te eten genomen en hier beland. Alexandra had ze laten weten dat ze niet meer naar huis kwam. Toch niet tegen de avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:01 am

'Als je wilt dat ik je dat voorstel dan doe ik dat.' zei hij met een grijns en bekeek haar even. Ze zag er goed uit, schattig qua uiterlijk - maar hij had zo het idee dat ze toch wat pittiger was qua karakter. Ook niets mis mee, zo was Hestia ook als ze nuchter was. Thomas zijn flesje bier was inmiddels alweer leeg en hij vroeg om een nieuwe. Lang leve de drank, de vrouwen en de lol - dat was zijn motto hier in Appledale. 'Wat vind je van de stad op zich eigenlijk? Nou ja, eerder dorp - maar je snapt wel wat ik bedoel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:12 am

Victoria kon enkel lachen en keek hem aan. 'Wel complete, mysterieuze vreemde. We zullen die spanning over dat aantrekkelijk aanbod maar even tussen ons laten hangen. Niet? Dan zullen we wel zien of je me in jouw broek krijgt. Maar ik betwijfel het.' Hierbij grijnsde ze plezierig waarna ze even nadacht. 'Het is zoals een gewoon dropje, maar ik hield altijd meer van de stad. Mooi, maar niet bijzonder... Nee, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Heb jij het dan naar je zin hier?' Weer nam ze een slok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:22 am

'Dat neem ik aan als een uitdaging.' zei hij met een grijns. 'En ik heb het redelijk naar mijn zin ja, gewoon lekker rustig. Uitslapen tot één, door feesten tot vijf. Je kent iedereen, lekker makkelijk.' Hij haalde zijn schouders op en zocht ondertussen de zaak door of er een bordje hing of dat je hier mocht roken. 'Weet jij of je mag roken hierbinnen?' vroeg hij aan haar, terwijl hij doorzocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:31 am

Victoria dronk goed door en keek hem aan. 'Je mag roken als je mij ook een trekje gunt.' Hierbij glimlachte ze en streelde door haar haren. Misschien probeerde ze hem nu ook te verleiden. Waarschijnlijk. Ze wou uittesten hie goed ze nog was en daarbij was hij leuk. Aantrekkelijk. 'Feesten? Gebeurd dat hier? Wauw, nooit verwacht.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:34 am

'In dat geval.' Na deze woorden pakte hij een sigaret uit zijn pakje en stak deze op. Na één trekje genomen te hebben overhandigde hij de sigaret aan haar. 'Here you go, madame.' Ze was zeer zeker aantrekkelijk. Haar donkere lokken en lichte ogen, ja perfecte combinatie. Bij haar volgende woorden lachte hij. 'Ja, er wordt inderdaad gefeest hier. Onder de boekenwinkel zit een club, volgens mij moest het iets exclusiefs voorstellen, maar inmiddels weet het hele dorp er al van.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:39 am

Victoria nam de sigaret met een glimlach aan en nam een trekje waarbij haar oogleden dichtgingen. Ongelofelijk hoe hard ze hiervan kon genieten terwijl ze altid zo hard bezig was met gezondheid. 'Werkelijk? Blijkbaar niet heel het dorp. Misschien een strak plan om een eigen exclusieve club te beginnen? Volgens mij hebben wel nog wat plaats in de kelder.' Het was onschuldig, maar kon zooo dubbelzinnig opgevat worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimevr sep 14, 2012 4:56 am

'Een exclusieve club klinkt goed.' zei hij met zijn zware stem zachtjes in haar oor en dronk vervolgens wat van zijn bier. Hij nam zijn sigaret weer aan en nam een trekje. 'En ik maar denken dat je niet van sigaretten zou houden.' grinnikte hij en tikte het as van het uiteinde af. Dit was de perfecte avond: sigaretje, bier en een heerlijke dame.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimevr sep 14, 2012 5:06 am

Victoria lachte enkel geamuseerd waarbij ze zacht over zijn wang streelde. 'Jij bent me er eentje,' Het was heerlijk om een jongeman zoals hem uit te dagen. Alsof ze werkelijk iets verder met hem zou gaan... Hij was naïef en te zelfverzekerd. Hoewel... Hij was knap en volgens Victoria zou die ervaring met hem meer als prettig zijn. 'Ik hou er niet van. Niet echt, maar als ik in de stemming ben wel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimevr sep 14, 2012 5:14 am

Thomas grinnikte en knikte. 'Dus geen fanatieke roker, dan had ik het toch goed.' zei hij met een grijns en drukte de peuk uit in een van de asbakken - die hem nu pas opvielen. 'Dus, vertel eens wat meer over die partner van je, is ie een beetje leuk? Goed karakter? Goed uiterlijk?' Hoe meer hij wist, hoe beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitimevr sep 14, 2012 7:18 am

'Nee, waarschijnlijk wel en nee. Totaal niet.' Hierbij staarde ze hem aan. Victoria had geen zin over het feit te praten dat ze ook op vrouwen viel. Daarbij was het ook helemaal niet zijn zaak. 'En jij zit dus niet opgescheept met een toekomstige vrouw? Of man?' Hierbij dronk ze het laatste beetje bier uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kara-okie  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kara-okie    Kara-okie  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kara-okie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: Het dorp-
Ga naar: