Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bella Italia

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 27-06-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimevr aug 31, 2012 11:35 pm

Zoals de naam je misschien al deed verwachten is Bella Italia een Italiaans restaurant. Er hangt een gezellige sfeer. Op de achtergrond brand een haard vuurtje, in de hoek wordt zachte muziek gespeeld en zodra de vrouwelijke klanten afrekenen krijgen ze een roos mee. Ja, Bella Italia houdt van gezelligheid en lekker eten en dat is dan ook precies wat je er kan vinden.

Werknemers:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://arrangement.actieforum.com
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimedo sep 06, 2012 10:10 am

Toen ze bij het restaurant aankwamen bekeek Alex het vanaf buiten. Het zag er uit als een gezellig restaurant en misschien was het zelfs romantisch. Althans in haar ogen, bij het openen van de deur zag ze de haard en hoorde ze de muziek zachtjes onder het geluid van de klanten die al aanwezig waren. Ze hield de deur open zodat Victoria ook naar binnen kon. Vrijwel direct kwam een van de werknemers vragen of we een tafel voor twee wouden en werden ze daar heen geleid. 'Ben jij van plan om de drank te gaan?' vroeg ze aan Victoria in plaats van direct op de vraag te antwoorden of ze al iets te drinken konden inschenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimevr sep 07, 2012 5:01 am

Victoria nam plaats en dacht even na. Haar jas had ze overhandigd aan de bediende. 'Voor mij een glas rode wijn. Of wil je soms ook? Dan nemen we wel een fles.' Uiteindelijk bleek dat goedkoper uit te komen dan aparte glazen te bestellen. Victoria was wel voor een goed alcoholisch drankje. Zoals Jack Daniëls, Smirnoff of wel simpel wijn. Cocktails gingen ook altijd gemakkelijk naar binnen. Hierbij bekeek ze geheel de menu kaart en wist eigenlijk toch al één mogelijkheid die ze ging nemen, namelijk een pizza Calzone. Het was heerlijk als je het haar vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimevr sep 07, 2012 6:28 am

'Fles it is.' besloot ze. Ook Alexandra bekeek de kaart toen de serveerster was weggelopen. Na alle gerechten bekeken te hebben twijfelden ze over een spaghetti bolognese en een pizza. Kort sloot ze haar ogen om te beslissen wat het zou worden en opende haar ogen weer om haar aan te kijken, 'Ik neem Spaghetti, jij?' Nieuwsgierig keek ze Victoria aan. Ondertussen sloot ze de kaart om die weer op de tafel te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimevr sep 07, 2012 11:21 am

Victoria trok even een verbaasd gezicht bij de manier van kiezen van dit meisje. 'Een pizza Calzone, want dat is hemelslekker.' Hierbij glimlachte ze even. Ach, ze waren op restaurant dus misschien kon Victoria ook wel eens aardig tegen haar doen. Niet dat ze erg onvriendelijk is geweest, maar toch... Spagetthi kon zij thuis ook maken als het echt moest. 'Eigenlijk ben ik best moe.' Ze proefde de wijn en liet hem dus ook maar helemaal inschenken bij haar en Alexandra.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimevr sep 07, 2012 11:36 am

Nadat de wijn was ingeschonken nam Alex een klein slokje. En bij het vragen of ze al een keus gemaakt hadden bestelden ze. 'Reizen is vermoeiend hè?' Hoewel ze het als een vraag stelde wachtte ze biet op antwoord. 'Nouja dan slapen we goed straks.' voegde ze er met een glimlach aan toe. Alexandra voelde ook dat het een dag met zat inspanningen was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimevr sep 07, 2012 6:20 pm

'Reizen is vermoeiend, maar verhuizen is vermoeiender. Die koffers inpakken en je spullen selecteren van wat belangrijk is en wat niet... Een heel gedoe en zo definitief.' Victoria wist niet of Alexandra snapte, maar ze geloofde biet dat Alex met veel vruegde en zin alles had ingepakt van kledij en spullen. Ook zij nam een slokje van hun drank. 'Goed idee, niet? Om uit te gaan eten? Het is hier nog redelijk met de prijzen, maar wel erg mooi.' Ze kwam misschien wat losser. Gewoon omdat een gedrukte sfeer niet leuk was als je at.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimevr sep 07, 2012 11:39 pm

'Ik heb nog niet zo het idee dat het zo definitief is, maar dat zal vast nog wel komen.' gaf Alexabdra toe. 'Ja, het is ook best wel een schattig restaurant.' zei ze waarbij ze even rond keek. 'Dat het niet zo duur is is ook mooi. Volgens mij hebben we mazzel dat ze nog niet vol zaten.' toen ze even snel had gekeken had ze nog maar twee lege tafels gezien. Er werd ondertussen een mandje met brood tussen Vic en Alex ingezet. 'Hmm, nog meer geluk, er zit kruidenboter bij en geen knoflooksaus.' Alex had het niet zo op knoflook en ze wist niet of Victoria het wel lekker vond, maar ze had sowieso niet zoveel zin in de geur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimeza sep 08, 2012 5:39 am

Vicotria dronk weer een slok wijn waar ze meer dan van genoot. Enkel staarde ze Alexandra aan bij haar uitleg en dacht er voor een moment over na. 'Ja, je hebt waarschijnlijk gelijk en voor iedereen zal het wel een beetje anders aanvoelen. Denk ik.' Bij het feit dat ze geen knoflookbrood kregen, maakte ze een dikke lip. 'Geen knoflookbrood? Dat is juist lekker. Eén ding waarom dat ik naar de Italiaan wou.' Toch nam ze maar een broodje met kruidenboter en keek Alexandra aan. 'Als ik kook zit er sowieso wel eens look in hoor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimeza sep 08, 2012 7:35 am

Alexandra zette haar glas aan haar lippen om een slok te nemen. 'Maar ik denk wel dat ik vanavond heerlijk ga slapen, het was namelijk een intensieve dag.' Ze keek haar aan bij haar opmerking over knoflook. 'Nee, echt?' vroeg ze verbaasd. 'Ik vind het echt niet lekker en het ruikt ook niet lekker.' zacht gezegd, het stonk gewoon. Nee, knoflook was verre van favoriet. Ze nam een stukje brood met kruidenboter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimezo sep 09, 2012 9:52 am

Victoria at braaf en goed gemanierd haar mond leeg waarna ze weer even naar Alexandra. 'Na deze wijn en veel eten kan het niet anders dan goed slapen. 'Knoflook stinkt niet als je het zelf eet en kom op, zo hard stinkt het ook weer niet. Drinken, pepermuntjes en een tandenborstel. Zo geraak je er wel door heen.' Even gaapte ze kort wat erop duidde dat ze moe was. Vreselijk moe. Ze maakte plaats voor haar bord dat eraan kwam samen met die van Alexandra. Vic vond het nog steeds raar waarom zij twee aan elkaar gekoppeld waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimezo sep 09, 2012 10:02 am

'Maar ik vind het niet lekker, dus eet het niet.' Ze haalde haar schouders op. Nee, Alexandra vond het nu eenmaal niet lekker en ze vond het ook niet lekker ruiken. Misschien had Victoria gelijk en viel het wel mee als je dronk, pepermunt at en je tanden poetste, maar dat zouden ze dan waarschijnlijk vanzelf merken. Ook Alex maakte plaats voor haar bord dat werd gebracht en keek Vic vervolgens aan. 'Maar genoeg over knoflook.' ze gooide de spaghetti en de saus door elkaar heen op haar bord waarna ze Vic weer aan keek. 'Moet je gelijk morgen werken, of niet?' vroeg ze nieuwsgierig. Zelf hoefde ze pas over een paar dagen te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimema sep 10, 2012 9:38 am

Victoria vond zelf dat haar ''partner'' zich nogal aanstelde en dat dit koppelengedoe blijkbaar niet ging werken. Dit meisje lustte nog eens geen knoflook! Hierbij keek ze naar haar pizza en begon hier en daar stukjes af te snijden zodat ze haar tong niet zou verbranden. 'Ik weet het niet. Voor wat?' Ze begon met eten, maar wijn vloeide gemakkelijk haar keelgat binnen. Jammer genoeg of gelukkig, werd ze niet snel dronken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimema sep 10, 2012 9:51 am

Alexandra slike een hap van haar spaghetti door. 'Gewoon, nieuwsgierigheid.' antwoorden ze waarna ze een slok van haar wijn nam. Haar hand vond een weg door haar haar. Op deze manier ging het echt niet werken, alle spontaniteit was weg uit de hele ontmoeting tussen Victoria en Alex en daarbij kwam ook nog dat ze meer leken te verschillen bij elk woord dat gesproken werd. Het idee om haar uit het niets te kussen kwam in haar op, maar ze liet het ook vrij snel weer varen. 'Ik hoef pas over een paar dagen te beginnen,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimema sep 10, 2012 10:06 am

'Ik werk vaak... Vier a vijf dagen in de week. Als je echter je wat wilt veroorloven moet jer er ook wat voor doen.' Victoria voelde zich niet aangetrokken tot het Cookiemonster -zo had ze Alexandra vanaf vandaag benoemd- enkel het feit dat ze lesbisch was maakte haar aantrekkelijk, maar dit ging niet werken. 'Wat deed je ook al weer?' Hierbij at ze verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimema sep 10, 2012 10:29 am

'Ik werk maandag tot en met donderdag en zaterdagochtend. Maar hoef pas woensdag te beginnen.' zei ze en nam tussendoor nog een paar happen. 'Ik werk in een winkel, met sieraden, accessoires, dat soort dingen.' Het glas wijn zette ze aan haar lippen waarbij Victoria aan keek. Alex was benieuwd naar hoe ze in elkaar zat, hoe ze is zoals ze is, zoals ze dat eigenlijk bij iedereen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimedi sep 11, 2012 9:14 am

Enkel at Victoria verder. 'Ohja, waar ook. Als ze iets ergs moois hebben koop het dan of weet het me te zeggen. Ik hou namelijk nogal veel van juwelen en handtassen. Ook schoenen en kleding, maar dat je vast al door.' Ze bestelde een fles water om nuchter te blikjven en ging door. 'Hoe komt dat je voor vrouwen valt?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimedi sep 11, 2012 9:30 am

'Zal ik doen.' antwoorden Alex. 'Dat is dan denk ik het eerste dat we gemeen hebben,' buiten hun geaardheid en dat ze hier beide zaten. Kort verscheen er een glimlach rond haar lippen. Bij haar vraag verscheen er opnieuw een glimlach die ook iets breder was. 'Kun jij die vraag zelf goed beantwoorden?' vroeg ze nieuwsgierig. 'Want ik zelf zou niet echt een reden kunnen benoemen, ja misschien dat naakte of halfnaakte mannen me niets doen en vrouwen wel, maar ik vind het lastig te omschrijven, laten we het houden op een gevoel dat ik wel bij vrouwen heb en niet bij mannen.' Bij haar woorden keek ze Victoria recht in haar blauwe (?) ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:24 am

Victoria legde even haar bestek neer en veegde haar mond af aangezien ze het gevoel had dat hier wel wat rond hing. 'Ik val op mannen, Alex.' Hierbij glimlachte ze naar haar. Mevrouw wist het natuurlijk allemaal. Tori was niet degene die helemaal lesbisch kon zijn. Door beide kanten voelde ze zich aangetrokken, maar seksueel contact vond ze ook erg prettig bij een vrouw. Vandaar dat ze ook met Coockiemonster was opgezadeld. 'Ik ben bi-seksueel, denk ik. Seks is met beiden fijn en van een man al helemaal. Vrouwen zijn weer leuker om te kussen en om mee te knuffelen...' Hierbij keek ze haar recht aan, probeerde haar een beetje te schokkeren dat ze liever een man in haar seksleven had dan een vrouw. Met nu de vraag wat Alexandra daar aan zou gaan doen. Rustig at ze weer enkele stukjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:23 am

Eigenlijk veranderde er niets in de blik van Alex bij haar eerste woorden, hoewel ze wel gelijk vraagtekens zette bij wat ze dan bij haar deed. 'Je twijfelt over of je ook op mannen valt of over of je ook op vrouwen valt?' vroeg ze zich hardop af toen ze zei dat ze dácht bi-seksueel te zijn. Voor Alex was het ook echt niet altijd duidelijk geweest, maar op een gegeven moment wist ze het gewoon. 'Ik vind seks met mannen minder intiem, minder fijn.' Ze antwoorden wel, maar vroeg zich ergens af wat Victoria hier mee probeerde te bereiken. 'Maar hé, iedereen is verschillend.' Ze keek haar aan met een ondeugende twinkeling in haar ogen. Nee, ze doelde hiermee niet op het verschil tussen Vic en Alex hun meningen. Eigenlijk alleen op haar voorkeur op het mannelijke geslacht, wat seks betreft dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:35 am

'Dat is het probleem van vrouwen; een heel knuffel en kusspelletje om daarna een gehele uitgelebberde kut te hebben. Ik vind seks zonder verplichtingen of verlangingen waarbij ik wél bevredigd word altijd fijner.' Tegen Alexandra was ze er open over. Dee speelsheid onydekte ze al snel, maar daar zou ze niet veel mee doen. 'Ik ben bi-seksueel. Dat weet ik zeker, maar weet niet zo zeker of ik heel mijn leven met één man of één vrouw wil doorbrengen.' Weer ging ze door haar haren en keek Alexandra aan. 'Wat vind je dan fijn?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimewo sep 12, 2012 11:08 am

Alexandra fronste even bij haar opmerking. 'Seks met vrouwen hoeft ook niet altijd verplichtingen te hebben, maar zelfs dan is het niet er in, eruit en klaar.' Het drong niet eens door tot Alex dat een restaurant misschien een rare plek was om dit uitgebreid te bespreken en ze at ook rustig door tot haar bord leeg was. 'Ik weet zeker dat ik niet mijn hele leven met een man kan door brengen, ik weet niet zeker of ik heel mijn leven met een vrouw wil doorbrengen, ik denk al amper een paar weken vooruit, laat staan jaren.' Alex keek Vic. Aan en twijfelde even of ze zou antwoorden, maar deed het toch. 'Een van de dingen die ik tot het fijnste gevoel vind horen is wanneer gladde, zachte benen over elkaar heen stelen terwijl je elkaars lichaam al strelend en kussend verkent.' Alex vond de gemeenschap zelf lang niet altijd het fijnst. De uitgelebberde kut waar Vic het over had, toch was dat best persoons gebonden. Seks met iemand die twijfeld over geaardheid was sowieso terughoudender als je het Alex vroeg. Met die mensen vond Alex het eigenlijk ook veel fijner om te kussen en te strelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:20 am

'Strelen en kussen is niet het bevredigen dus. Erin en eruit kan leuk zijn hoor. Waarom ook niet?' Victoria grijnsde en at weer verder. 'We zitten dit bij romantisch kaarslicht en muziekje te bespreken. Hmm, sorry. Ik was nieuwgierig naar dat. Normaal hou ik wel van lichamelijkcontact. Misschien meer mijn lesbische geaardheid.' Victoria hield er nu eenmaal van. Punt uit. Misschien was dit een soort van waarschuwing naar Alexandra toe dat Victoria misschien wel eens niet thuis zou komen van een nachtje uit. Of juist met iemand anders. 'Dus wat wil je nog doen met onze leegstaande kamers?' Onze was aar om te zeggen. Ze legde haar bestek op haar bord als teken dat ze klaar was en dronk haar tweede glas wijn leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimedo sep 13, 2012 10:06 am

Alex lachte even bij haar opmerking. Het maakte Alex ook eigenlijk niet uit waar ze zo iets bespraken. 'Ik kan me niet voorstellen dat iemand niet van lichamelijkcontact houdt.' Er zouden vast wel mensen zijn die daar niet van hielden, maar Alex viel daar in ieder geval absoluut niet onder. Alex nam de laatste hap van haar spaghetti en veegde haar mond schoon met het servet. 'Ik heb geen idee, daar heb ik eigenlijk ook nog niet over na gedacht. Jij wel?' hierbij keek ze Victoria nieuwsgierig aan en nam, haar inmiddels tweede, glas wijn in handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitimedo sep 13, 2012 10:11 am

Victoria haalde haar schouders op. 'Kinderen zijn toch niet besteed aan ons. Volgens mij mogen we er nog eens geen kopen dus een extra garderobe en slaapkamer misschien? Zou mooi zijn om zo'n grote inloop kast te hebben waar al onze kleren inpassen.' Ze zouden nog meer kledij bijkopen dan ze nu al hadden dus waar ze dat allemaal zouden houden, was voor haar een raadsel. 'Nog een dessert of zo naar huis?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bella Italia  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella Italia    Bella Italia  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bella Italia
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: Het dorp-
Ga naar: