Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 We hebben een SPAM !

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

We hebben een SPAM ! Empty
BerichtOnderwerp: We hebben een SPAM !   We hebben een SPAM ! I_icon_minitimema sep 03, 2012 10:33 am

WHOEHOE! Dus ik kom even als eerste spammen. Ja, ik verveel me en ben nog hekemaal niet moe. Waarschijnlijk morgen een wrak en ik wil niet naar school.
Help? ;(
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

We hebben een SPAM ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben een SPAM !   We hebben een SPAM ! I_icon_minitimema sep 03, 2012 10:39 am

OHYEAH. SPAMMEN DIE HANDEL! hahah

eh.. ga schaapjes tellen? Nee, ik ben echt de slechtste adviesgever als het aankomt op slapen, want ik lig zelf ook altijd tot 's nachts twee uur wakker ofzo :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

We hebben een SPAM ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben een SPAM !   We hebben een SPAM ! I_icon_minitimema sep 03, 2012 10:45 am

Ik hou het wel op RPG-en en waarschijnlijk val ik zo toch in slaap met m'n mobiel naast me. Al meerdere keren gebeurd. -a-
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

We hebben een SPAM ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben een SPAM !   We hebben een SPAM ! I_icon_minitimema sep 03, 2012 10:50 am

hahahaha bekend probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

We hebben een SPAM ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben een SPAM !   We hebben een SPAM ! I_icon_minitimema sep 03, 2012 10:52 am

Hahaha! Echt hé. En 's morgens: Shittttt; batterij leeg. (':
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

We hebben een SPAM ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben een SPAM !   We hebben een SPAM ! I_icon_minitimema sep 03, 2012 10:58 am

Dat is mij dus nog nooit gebeurd haha, ik blijf nu eigenlijk alleen maar op omdat ik niet wil dat mijn wekker af gaat en ik mijn bed weer uit niet haha, zo lijkt het langer (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

We hebben een SPAM ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben een SPAM !   We hebben een SPAM ! I_icon_minitimema sep 03, 2012 10:58 am

hahahahaah inderdaad. Dat heb ik ALTIJD. en dan denk ik in de ochtend: oh ik moet vanavond mn mobiel aan de lader leggen en dan doe ik dat niet en dan is ie 's ochtends leeg. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

We hebben een SPAM ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben een SPAM !   We hebben een SPAM ! I_icon_minitimema sep 03, 2012 10:59 am

Telefoon ligt altijd de hele nacht op de lader en mijn ipod ook haha.

Wat hebben we hier trouwens veel blonde vrouwen als personage (waarom valt me dat op?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

We hebben een SPAM ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben een SPAM !   We hebben een SPAM ! I_icon_minitimema sep 03, 2012 11:12 am

Mijn iPod zou echt vaker worden opgeladen, maar ik ben lui. En mijn gdm vergeet ik ook altijd! (':

Nja, ik ga proberen te slaprn en morgen heb ik dus weer tot kwart voor vier school. Vijf uur thuis. Slaap lekker! X
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

We hebben een SPAM ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben een SPAM !   We hebben een SPAM ! I_icon_minitimema sep 03, 2012 11:24 am

Haha dat vergeet ik dus nooit (:

Ok ik ook maar eens haha, tot morgen. Kus xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

We hebben een SPAM ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben een SPAM !   We hebben een SPAM ! I_icon_minitimedi sep 04, 2012 8:56 am

KUSJAAAAAS
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





We hebben een SPAM ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: We hebben een SPAM !   We hebben een SPAM ! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
We hebben een SPAM !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» aaaaaah we hebben Bailey!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Informatie :: Spam.-
Ga naar: