Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Heb ik weer hoor...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Heb ik weer hoor... Empty
BerichtOnderwerp: Heb ik weer hoor...   Heb ik weer hoor... I_icon_minitimewo sep 05, 2012 9:35 pm

Jaja, ga ik heel dapper ALLEEN met de trein naar Brabant, das meer dan twee uur. Alles ging goed. En toen reden er ineens geen treinen meer naar Nijmegen en dat is preces t station waar ik naartoe moet. JOEHEE.

godzijdank reed er nog een trein naar Den Bosch en kon ik vanaf daar naar Nijmegen, ander was ik gestrand op Utrecht Centraal. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Heb ik weer hoor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb ik weer hoor...   Heb ik weer hoor... I_icon_minitimedo sep 06, 2012 4:36 am

I know the feeling. Toen ik alleen naar de efteling ging en terug moest reden de bussen naar een ander station in eens... Heel gedoe, bussen van Utrecht naar Hilversum en de treinen reden niet echt pfff
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Heb ik weer hoor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb ik weer hoor...   Heb ik weer hoor... I_icon_minitimedo sep 06, 2012 9:54 am

Lijkt me vet irritant. Ik ben bang om alleen de trein te nemen. Neem liever de bus, ahaha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Heb ik weer hoor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb ik weer hoor...   Heb ik weer hoor... I_icon_minitimedo sep 06, 2012 10:11 am

Nee ik heb een hekel aan de bus, krijg er hoofdpijn van. (vorm van wagenziekte)
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Heb ik weer hoor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb ik weer hoor...   Heb ik weer hoor... I_icon_minitimedo sep 06, 2012 10:14 am

Het is ook kut, zeker als je op een super groot station staat. Maar ik hou ook niet van bussen, dus ik neem toch eigenlijk liever de trein xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Heb ik weer hoor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb ik weer hoor...   Heb ik weer hoor... I_icon_minitimedo sep 06, 2012 10:18 am

Ik vind de trein niet zo erg, ik moet eigenlijk standaard naar Utrecht als ik ergens anders heen wil dan Amsterdam of iets anders in Noord-Holland haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Heb ik weer hoor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb ik weer hoor...   Heb ik weer hoor... I_icon_minitimeza sep 08, 2012 3:51 am

Ik ben dus deze twee dagen zo goed als altijd weg. Excusi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Heb ik weer hoor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb ik weer hoor...   Heb ik weer hoor... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Heb ik weer hoor...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Informatie :: Spam.-
Ga naar: