Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 MEET-ME-TOPIC

Ga naar beneden 
+2
Charlie
Aaron
6 plaatsers
AuteurBericht
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

MEET-ME-TOPIC Empty
BerichtOnderwerp: MEET-ME-TOPIC   MEET-ME-TOPIC I_icon_minitimema sep 10, 2012 9:55 am

Ja! Aangezien ik jullie soms vrij hard mislopen en wij elkaar wel eens mislopen leek zo'n topic me handig. Post dus met welk perosnage je die van jou met een ander wilt laten ontmoeten of weerder zien. Je kent het procesje welll!

Zelf wil ik meeten met Vitoria, Aaron of Isemay. Vooral mijn meisjes zijn Koosconectieloos. Wilt iemand dus? Met wie, waar en wie begint? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-07-12

MEET-ME-TOPIC Empty
BerichtOnderwerp: Re: MEET-ME-TOPIC   MEET-ME-TOPIC I_icon_minitimedi sep 11, 2012 7:36 am

Victoria/Thomas - karaoke bar - jij begint? Very Happy

hahaha oké oh en voor andere mensen, ik wil nog wat mensen meeten met Thomas en Charlie (Beau mag ook ofcourse) dus.. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

MEET-ME-TOPIC Empty
BerichtOnderwerp: Re: MEET-ME-TOPIC   MEET-ME-TOPIC I_icon_minitimedi sep 11, 2012 9:08 am

Dealio!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruth

Ruth


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 11-07-12

MEET-ME-TOPIC Empty
BerichtOnderwerp: Re: MEET-ME-TOPIC   MEET-ME-TOPIC I_icon_minitimewo sep 12, 2012 3:16 am

Misschien met Isemay/Vince ergens meeten? Maar ik zou zo gauw niet weten waar? Misschien moeten we er een nieuwe plek voor aanmaken?

En Iris, wat vind je van een meet tussen Morgan en Thomas? Ehm, dat ze dus naar het huis komt? Want ze woonde bij Thomas en Christian huh? Maar dan moeten we wel even wachten tot de meet van Hestia en Thomas voorbij is natuurlijk (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-07-12

MEET-ME-TOPIC Empty
BerichtOnderwerp: Re: MEET-ME-TOPIC   MEET-ME-TOPIC I_icon_minitimewo sep 12, 2012 4:06 am

Jaa, dat lijkt me een top plan! Thomas en Hestia gaan toch zo weer weg :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

MEET-ME-TOPIC Empty
BerichtOnderwerp: Re: MEET-ME-TOPIC   MEET-ME-TOPIC I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:53 am

Isemay en Vince lijkt me prima. Zal een fontein aanmaken. Dan meeten ze daar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

MEET-ME-TOPIC Empty
BerichtOnderwerp: Re: MEET-ME-TOPIC   MEET-ME-TOPIC I_icon_minitimedo sep 13, 2012 10:07 am

Hmm eigenlijk wil ik ook nog wel een meet starten, maar ik ben te lui om na te denken at the moment Embarassed als iemand iets leuks weet. You may choose if you like; Alexandra, Jake of Layla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-12

MEET-ME-TOPIC Empty
BerichtOnderwerp: Re: MEET-ME-TOPIC   MEET-ME-TOPIC I_icon_minitimedo sep 13, 2012 10:13 am

Haha! Die Denise. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





MEET-ME-TOPIC Empty
BerichtOnderwerp: Re: MEET-ME-TOPIC   MEET-ME-TOPIC I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
MEET-ME-TOPIC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Informatie :: Spam.-
Ga naar: