Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De fontein

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

De fontein Empty
BerichtOnderwerp: De fontein   De fontein I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:56 am

Voor het stadshuisje staat een fontein. Niet dat deze erg groot is, maar het is zeker prachtig aangezien het in de zomer vol mooie beplanting staat en charmant is tegenover het oude stadshuisje. Hier komen vaak vele mensen genieten van hun koffie en krant of juist de mensen rond hen. Vaak stopt hier ook de ijsjeswagen of staat er een man met zen hotdogkraampje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

De fontein Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:59 am

Isemay had zichzelf een modetijdschrift gekocht, haar boek in haar tas zitten en een thee in haar hand die ze bij een lokale koffiezaak had gehaald. He was nog mooi weer, ze had vrij aangezien het weekend was en het huis kwam haar ogen uit. Hierbij besloot ze dus maar verder te lezen en te genieten van misschien de laatste zonnestralen. Wie zou het zeggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 11-07-12

De fontein Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein I_icon_minitimevr sep 14, 2012 2:44 am

Vince had in zijn pauze de moeite genomen om naar buiten te gaan en wat frisse lucht in te ademen. Nee, in de zaak, tussen al die motorolie, rook het niet erg fris. Niet dat Vince er last van had, hij vond het wel karakter hebben, die geur. Met twee broodjes hotdog in zijn handen, hier kon hij tenminste gewoon vlees eten, ging hij op de rand van de fontein zitten. Toen zijn baas had gevraagd of hij ook in het weekend wilde werken, had Vince hem al snel een 'ja' als antwoord gegeven. In de garage was het zoveel beter dan thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

De fontein Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein I_icon_minitimevr sep 14, 2012 5:03 am

Isemay keek naar de man die naast haar op het bankje kwam zitten. Hij rook naar olie en naar smeer en ze meende zelfs wat strepen op zijn gezicht te zien. Het was verleidelijk hoe hij met een vettige hotdog naast haar kwam zitten waardoor ze zelf meteen trek kreeg. Enkel was het vet, erg vet. 'Sorry, maar zijn ze lekker?' Misschien als ze goed smaakte dat ze er eentje zou kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 11-07-12

De fontein Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein I_icon_minitimevr sep 14, 2012 5:10 am

Vince had net een hap van zijn overheerlijke hotdog genomen toen de vrouw naast hem vroeg of ze lekker waren. Hij had haar al gespot, het ontging Vince echt niet als er een mooie vrouw in de buurt was. 'Geweldig lekker, vooral nu niemand me aankijkt met een verwijtende blik omdat ik vlees eet.' Met volle mond had hij haar geantwoord, niet dat hem dat opviel, hij was het zo gewend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

De fontein Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein I_icon_minitimevr sep 14, 2012 5:15 am

Isemay keek even naar het voorgekauwde voedsel in zijn mond, maar probeerde zich er niet veel van aan te trekken en keek in zijn ogen. 'Hoezo? Je vrouw in dit uitwisselingsprogramma?' Misschien had Jake dan toch nog geluk met haar. Zij hield er wel van, maar kookte het niet in overdreven maten. Met alles een beetje. 'Hmm, misschien neem ik er zo ook wel eentje.' Haar boek sloeg ze dicht om de man beter te bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 11-07-12

De fontein Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein I_icon_minitimevr sep 14, 2012 5:19 am

Vincent maakte een geirriteerd geluid. 'Helaas wel ja, ik heb zo'n oh-nee-plet-die-mug-niet type gekregen.' Hij slikte zijn hap door en keek haar weer aan. 'Doe het vooral, Harry's Hotdogs zijn de beste van het dorp en waarschijnlijk de enige.' Hij gunde haar een grijns en begon toen aan zijn tweede hotdog, de eerste was al weer verdwenen. 'Hebben ze voor jouw ook zo'n goede match gevonden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

De fontein Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein I_icon_minitimevr sep 14, 2012 6:18 pm

Isemay haalde lichtelijk haar schouders op. 'Hij is nogal bitter en sarcastisch, maar ik denk dat hij dat is doordat hij ites meegemaakt heeft. Hij beseft niet dat we niet allemaal zo zijn, denk ik.' even glimalchte ze. 'Geen muggen doden? Dat gaat inderdaad nogal ver. Valt ze voor de rest mee?' Haar houding was naar hem gekeerd het leek haar wel fijn om contact te hebben met iemand anders dan Jake of haar moeder aan de andere lijn van de telefoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 11-07-12

De fontein Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein I_icon_minitimeza sep 15, 2012 8:03 pm

Vince haalde zijn schouders op. 'Eigenlijk heb ik geen idee en wil ik het ook niet weten of ik haar zou mogen.' Hij keek Isemay aan. 'Net iedereen hoeft een reden te hebben om verbitterd en sarcastisch te zijn, sommige mensen zijn gewoon zo.' Weer haalde Vincent zijn schouders op, een teken van onverschilligheid, want het kon hem ook echt niet zo veel schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

De fontein Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein I_icon_minitimeza sep 15, 2012 8:26 pm

'Je gaat met haar trouwen, maar wilt haar niet leren kennen?' Dat was ook weer eens een nieuwigheid. 'Enne, je hebt wat smeer op je gezicht hangen.' Isemay nam een doekje en probeerde de grote streep weg te vegen. 'Garagist?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 11-07-12

De fontein Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein I_icon_minitimezo sep 16, 2012 3:04 am

'Ik ben hier echt niet omdat ik serieus op zoek was naar een vrouw hoor. Ik doe het voor het huis en de baan.' zei Vince met een grijns. De vrouw merkte op dat hij smeer op zijn gezicht had en ze poogde zijn gezicht schoon te vegen. 'Ja, en die veeg hoort daar, laat het daar dan alsjeblieft.' Hij pakte haar hand en haalde die van zijn gezicht weg. 'Ik ben monteur en monteurs horen er vies en smerig uit te zien. En als het niet zo hoort, vind ik het gewoon fijn om er vies en smerig uit te zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

De fontein Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein I_icon_minitimema sep 17, 2012 9:42 am

Isemay haalde haar hand snel weg van de zijne. Niet omdat hij "vuil" was, maar omwille dat ze contact met vreemde mannen niet zo fijn vond. Niet dat directe en dit een ruwe daad van hem was. 'Het spijt me?' Het vraagteken was duidelijk hoorbaar waardoor ze opstond. 'Dan heb je nogal verkeerd gekozen, geloof ik.' Ze had zin in een hotdog en ging die dus halen waarna ze terug op het bankje ging zitten. Blijkbaar telde deze stad niets anders dan onvriendelijke mannen of mannen die vrouwen haatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 11-07-12

De fontein Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein I_icon_minitimema sep 24, 2012 7:04 am

'Excuses aanvaard.' zei Vince met een grijns en keek haar na, toen ze een hotdog ging halen. Zij at tenminste gewoon vlees, dat was in ieder geval een stuk aantrekkelijker dan een tofu kauwer. 'Smakelijk.' zei hij met een speelse lach rond zijn lippen en leunde nonchalant naar achteren om het plein over te kijken. Zoveel perfecte mensen en stelletjes maakten hem lichtelijk gefrustreerd. Vince was er al achter dat hij hier absoluut niet thuis hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De fontein Empty
BerichtOnderwerp: Re: De fontein   De fontein I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De fontein
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: Het dorp-
Ga naar: