Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het tenniscentrum

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het tenniscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tenniscentrum   Het tenniscentrum - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 9:50 am

Ze keek hem verbijsterd aan en glimlachte voorzichtig. 'Dus, je vindt me zo ook al leuk gezelschap?' Ze dronk haar cola en bekeek hem eens goed. Hij leek echt een aardige kerel die het beste voor had voor vrouwen. Ook was hij echt verdomd knap. 'Dus dat is een deal?' glimlachte ze enthousiast. 'En maak je geen zorgen, ik kots nauwelijks tot nooit. Ik heb enkel alleen gestoorde katers.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-07-12

Het tenniscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tenniscentrum   Het tenniscentrum - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 9:54 am

Charlie begon te lachen en knikte. 'Ik verzeker je, je bent nuchter al leuk genoeg.' Hij gaf er een knipoog achteraan en schonk een glas vol met spa rood voor een klant, die vervolgens weer aan een tafel ging zitten. 'En we hebben een deal, om zeven uur ben ik klaar, dus - rond half acht voor de club? Hij zit in het centrum, onder de boekenwinkel toch?' Het was ook wel een perfecte plek om een club te beginnen, onder een boekenwinkel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het tenniscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tenniscentrum   Het tenniscentrum - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 10:06 am

'Zo vroeg? Je wilt zeker een flink potje indrinken, hè, makker?' Ze grijnste speels en knikte instemmend. 'Dan zullen we afspreken. Ik heb er nu al zin in! Dus verpest de avond niet hè, op welke manier dan ook!' Ze knikte opnieuw. 'Yes, daar is het. Het is er echt geweldig! Ik ben al bijna van de bar gevallen, echt heerlijk!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-07-12

Het tenniscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tenniscentrum   Het tenniscentrum - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 10:11 am

Charlie keek grijzend op. 'Als je later wilt kunnen we natuurlijk ook later gaan, maar eigenlijk heb ik niet echt heel erg veel zin om naar huis te gaan en een of ander verhaal over Aristoteles te horen en dan uit moeten leggen waarom naar de club gaan zo leuk is, snap je.' grinnikte hij. Nee, hij was liever weg van huis dan dat hij bij dat stuk verveling moest gaan zitten. Die vermaakte zichzelf toch wel met haar tienduizend boeken. 'Oh, dat was jij die van de bar afviel gisteren - dan weten we dat ook weer.' lachte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het tenniscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tenniscentrum   Het tenniscentrum - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 10:16 am

Ze moest lachen om zijn beschrijving van zijn partner. 'Ze klinkt echt werkelijk vreselijk! Hoe houd je het uit?' vroeg ze onbegrijpelijk. Nu moest ze nog harder lachen en veegde de tranen weg. 'Ja, de baas kwam boos naar me toe en tierde zich kapot op me. Toen ging ie zonder verder iets te zeggen weer lekker handelen en mocht ik blijven.' Ze grijnste breed. 'Vanavond wordt het ook weer heftig, let op mijn woorden!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-07-12

Het tenniscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tenniscentrum   Het tenniscentrum - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 10:19 am

'Niet, waarom denk je dat ik hier ben?' lachte hij en knikte. 'Ja, dat heb ik nog vaagjes meegekregen inderdaad, maar ik besteedde er niet echt heel erg veel aandacht aan om eerlijk te zijn.' De baas... Als hij het zich goed herinnerde was dat de gozer met die blonde dame aan zijn zijde. Ook niet verkeerd moest hij toegeven, maar ze was dus al bezet - door de baas en daar wilde je niet mee aan de stok gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het tenniscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tenniscentrum   Het tenniscentrum - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 4:14 am

'Nee, precies, laat dat dronken meisje maar gewoon uitgetierd worden,' lachte Hestia en trommelde enthousiast op de bar. 'Ik heb er echt zin in. Maar ik denk dat ik zometeen weer gaan, dan kan ik me opfrissen en wat leuks aandoen.' Ze pakte zijn hand en schudde die met een brede glimlach. 'Het was heel leuk om kennis met je te maken, Charlie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-07-12

Het tenniscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tenniscentrum   Het tenniscentrum - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 4:26 am

'Het zelfde geldt voor mij, Hestia.' zei hij met een glimlach en pakte haar lege glas, om deze bij de andere vuile glazen in de afwasmachine te zetten. Het was nogal kleinschalig hier, omdat de mensen die er kwamen een abonnement moesten hebben. Zoveel klanten waren er dus niet. 'En tot vanavond dan maar, half acht voor de club hè?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het tenniscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tenniscentrum   Het tenniscentrum - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 4:31 am

Ze stond van de kruk op en leunde nog even tegen de bar aan. 'Half acht is it.' Ze bekeek hem nog een keer speels en duwde zich van de bar af. 'En draag iets leuks.' Ze zwaaide nog een keer en liep toen het centrum uit. Ze ging op de stoep zitten en hield haar gezicht in haar handen. Waarom moest ze toch steeds en steeds maar weer mannen ontmoeten? Want ze wist heel erg goed wat ze vanavond zou gaan doen. Ze stond maar weer op en liep naar de volgende bestemming toe.
GONE
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het tenniscentrum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tenniscentrum   Het tenniscentrum - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het tenniscentrum
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: Het dorp-
Ga naar: