Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Club ''La Luna''

Ga naar beneden 
+2
Alexandra
Hestia
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 10, 2012 8:08 am

'Daar twijfel ik niet over,' lachte ze. 'Drankje lijkt me heerlijk. Op baarde bar dan maar?' vroeg ze terwijl ze zijn hand nam en ze hun beiden richting de bar begon te bewegen. 'Heb ik vanavond en een glimlach op je gezicht weten te toveren en een drankje bij je weten te ontfutselen. En dat terwijl je weet dat je zonder een paar vrouwelijke benen niet verder komt dan dit.' zei ze met een licht plagende ondertoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 10, 2012 8:35 am

Terwijl hij Jake de tijd gaf om zijn stropdas om te knopen, keek hij opnieuw rond. En zag Beau. Ze zag er werkelijk prachtig uit; het leek alsof alles om háár heen draaide, alsof ze het middelpunt van alles was. Snel liep hij naar haar toe en nam haar in zijn armen, om zijn lippen op de hare te plaatsen. 'Beau,' fluisterde hij en nam haar snel weg uit de drukte naar de bar, waar Jake nog stond. 'Jake, dit is Beau, mijn partner.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 10, 2012 8:46 am

Beau keek verrast op en kuste hem zachtjes terug. 'Hey handsome,' zei ze met een glimlach en keek naar de jongen die voor haar stond. 'Hé, Beau - aangenaam.' Vriendelijk stak ze haar hand uit en glimlachte naar de jongen. Hij werkte vast en zeker voor Brad. Het viel Beau op dat het toch best druk was, en dat ondanks het feit dat het een nieuwe club was. Nu scheelde het waarschijnlijk dat er niets anders in deze stad te doen was, dus mensen hadden gewoon geen andere keuze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 10, 2012 8:47 am

Terwijl Jake zijn stropdas omknoopte terwijl Brad verdween. Niet veel later kwam hij terug met een blondine. Knappe vrouw, misschien iets te slank. 'Hallo Beau, Jake.' stelde hij zichzelf voor. Oké Brad leek een stuk gelukkiger met zijn partner. 'Nieuwe werknemer, zal ik dan maar mijn eerste drankje voor jou inschenken? Wat wil je drinken?' vroeg hij aan Beau.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 10, 2012 9:22 am

Brad knikte goedkeurend bij het initiatief dat Jake nam en leunde tegen de bar aan. Ondertussen streek hij met zijn hand langs de rug van Beau. Het liefst had hij haar meegenomen naar een verlaten kamer om de hele avond en nacht enkel met zijn tweeën door de brengen, maar hij kon natuurlijk niet zomaar verdwijnen als eigenaar van de club. 'Doe mij ook maar wat. Wat sterks. Iets origineels.' Brad streek met zijn vingers en grijnste uitdagend achter zijn hand. Hij wou weleens zien wat Jake allemaal kon. Hij was al aangenomen, maar misschien kon hij hem wel veel belangrijke dingen gebruiken als hij tenminste wat waard was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 7:27 am

'Doe mij maar gewoon een martini.' zei ze vriendelijk, met een glimlach en gaf Brad nog een kus. 'Mijn complimenten, misschien zal ik het aanbod als barvrouw nog wel eens overwegen.' Ze wist dat Brad dat graag zou willen, al wist ze zelf niet of het wel bij haar paste. Tuurlijk, ze had haar praatjes altijd klaar, maar had ze dat ook tussen deze mensen? Ze zagen eruit alsof ze ieder moment hun kleding van hun lijf zouden trekken en op de bar zouden gaan dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 7:44 am

Charlie grinnikte naar haar en bestelde twee drankjes (- want hij wist op een magische wijze wat ze wou -) 'Had ik al gevraagd hoe je heette?' Doordat hij zo chaotisch en onhandig was, vergat hij altijd alle dingen die hij had gevraagd, daarbij - als hij het had gevraagd - dan had hij nu werkelijk geen idee meer wat haar naam was. Namen, ja daar was hij ook altijd ongelofelijk slecht in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 7:53 am

Alex nam het drankje van Charlie aan en glimlachte bij zijn vraag. 'Nee, en ik had het je ook nog niet verteld.' zei ze met een glimlach. Ze zette haar glas aan haar lippen en keek hem even aan. 'Alexandra,' stelde ze zichzelf voor. 'En wat is jouw naam?' vroeg ze nieuwsgierig. Enerzijds vond ze het leuk om zijn naam niet te weten, maar zijn naam wel weten had ook zo zijn voordelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 8:12 am

'Iets origineels, dat ligt aan wat jij gewend bent,' beantwoorden Jake Brad, als hij altijd de meest originele dingen dronk, was een simpel biertje bijvoorbeeld al origineel. Jake bekeek de sterke drank die Brad eerder had aangewezen. Nam gin en vermout voor de martini van Beau en een fles gold strike en wodka voor een gold digger voor Brad. Deed de juiste hoeveelheden bij elkaar in de juiste glazen. 'Een martini voor mevrouw' zei hij terwijl hij de martini voor Beau neerzette 'en een gold digger voor de grote baas.' Jake nam hierbij gelijk de kans om te kijken hoe Brad zijn club runde en hoe hij het beste te werk kon gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 10:03 am

Brad keek hem bitter aan en zuchtte vermoeid. Wie dacht die jongen dat hij was? Een schooljongentje die voor de lol een club oprichtte. 'Ik ben heel veel gewend,' mompelde hij en schonk toen weer zijn aandacht aan Beau. Meteen trok er een glimlach over zijn gezicht. 'Het liefst heb ik je de hele avond bij me, in plaats van dat je achter de bar staat,' fluisterde hij. 'Maar je mag nog steeds de baan hebben. Met liefde.' Hij nam het drankje aan en moest zeggen dat hij onder de indruk was. Niet dat hij dat ooit zou toegeven. 'Ga maar niet experimenteren met de klanten, wil je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 10:09 am

Beau nam dankbaar haar drankje aan en keek naar Brad. 'Dat kan ook geregeld worden, maar ik ga niet de hele avond als een schoothondje achter je aanhuppelen hè,' lachte ze en nam een slokje. Het smaakte werkelijk waar prima, zeker voor iemand die er voor het eerste stond. Ze kwam in Beverly Hills wel vaker in clubs en de nieuwe barmannen hadden vaak wel de looks, maar niet de skills. 'En hoe bevalt je club tot nu toe zelf, ben je er een beetje tevreden over?' Het viel Beau op dat er helemaal niet gehandeld werd, of in ieder geval niet dat zij kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 10:14 am

'Charlie, aangenaam.' stelde hij zichzelf voor en nam een slok van zijn wodka. Ja, hij hield van sterke dranken - al schatte mensen dat vaak heel anders in - maar hij hield van het warme gevoel dat het achter liet als je een slok nam. Soms als hij teveel dronk werd hij ontzettend duizelig en ja, zelfs hij was wel eens dronken geweest. Dat was echter geen goede ervaring en het was dus ook niet iets wat hij snel weer zou doen. Maar ja, soms ontkwam je er gewoon niet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 10:45 am

'Hetzelfde,' Glimlachte Alex, ze ging op een kruk zitten en keek naar Charlie. 'Oh trouwens, over wat ik eerder zei.. Het beviel prima.' ze knipoogde even en nam een slok van haar drankje. Een kleurig mixdrankje dat haar prima smaakte. Alex was klein van stuk dus veel drank kon ze niet hebben voor ze het begon te voelen, toch kon ze nog een redelijke tijd helder nadenken nadat ze drank begon te voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie

Charlie


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 4:10 am

Wat ze eerder had gezegd? Charlie kon zich zo gauw niet iets herinneren, dus besteedde er maar niet teveel aandacht aan. Hij dronk het laatste beetje van zijn drankje op en zette het lege glas op de bar. Zijn oog viel op een meisje dat nogal dronken leek te zijn en half over de bar heen hing. 'Wauw, die is lam.' merkte hij met een grijns op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 4:24 am

'Kon dat maar,' fluisterde hij in haar oor en ging naast haar aan de bar zitten. Met zijn hand streek hij langs haar been en dronk wat van zijn drankje. Hij knikte enthousiast. 'Ja, het is geweldig. Ik had me geen betere club kunnen voorstellen. En de mensen lijken het leuk te vinden, ook niet onbelangrijk.' Hij drukte zijn lippen zacht op de hare en keek haar aan. 'Als je wilt dat ik even ga, moet je het zeggen. Ik moet toch nog wat dingen... regelen.' Hij gebaarde naar de VIP-ruimte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 4:29 am

Beau wist wel wat hij moest "regelen" met z'n drugs handeltjes. 'Je gaat je "dingen" maar "regelen"' mompelde ze en draaide zich naar de bar toe, om de jongen die erachter stond te complimenteren. 'De Martini smaakt heerlijk.' zei ze met een glimlach en keek naar Brad. 'Nou, kom dan - ga je dingen regelen.' Net te laat had ze door dat ze het naar hem snauwde en meteen vervloekte ze zichzelf ervoor. Hij had gezegd dat hij dat zou doen en ze had zichzelf voor genomen om het te accepteren, al was dat lastiger dan verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 5:08 am

Hij wou iets zeggen, maar het lukte hem niet. Hij kon haar enkel ongelovig aankijken. 'Best,' zei hij boos en sloeg zijn glas op de bar, zodat de inhoud over het glas gleed. 'Dan ga ik die dingen maar regelen. Ga hier toch lekker andere mensen uitsnauwen.' Hij draaide zich om en liep naar de VIP-ruimte toe, waar hij de deur openzwaaide en met een klap weer dicht deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 5:20 am

Beau rolde geërgerd met haar ogen en keek naar Jake. 'Negeer het maar,' stelde ze hem gerust. 'Dit zal je vast nog wel vaker mee gaan maken.' Ja, zo was Brad dat wist ze inmiddels wel. 'Zou ik nog een martini mogen?' vroeg ze toen ze haar drankje ophad en at vervolgens de olijf - die op het satéprikkertje zat - op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:43 am

'Komt goed,' antwoorden hij op Brad. Op dat Beau zei dat de martini heerlijk was glimlachte hij enkel terwijl hij zich verder buiten het gesprek liet. Hij had door de jaren heen in verschillende plaatsen in verschillende clubs, cafés en restaurants gewerkt. Hij hield van in de horeca werken, iets trok hem daar aan aan. Op een paar van die plekken had hij ook geleerd dat je je soms beter buiten dingen kon houden. 'We gaan het mee maken,' Hij keek Beau even met wen glimlach aan. 'Natuurlijk,' hij begon aan een nieuwe Martini en zag dat ze de olijf op at. Vaak werd die op het stokje gelaten. 'Houd je van olijven? Als je wilt krijg je er wel een extra.' hij knipoogde even naar Beau waarna hij een nieuw prikkertje pakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:55 am

Beau glimlachte naar hem en knikte. 'Zo nu en dan wel ja.' zei ze glimlachend en grinnikte. 'Dat zou heerlijk zijn.' Ja, eigenlijk hield ze wel van olijven ja. 'En, ondanks dat je er pas tien minuten werkt, bevalt het je al een beetje?' Een lach gleed over haar lippen heen toen er een stom dronken iemand naast haar kwam zitten. Ze knikte een paar keer naar de jonge man toe en keek toe hoe hij weer verdween. 'Juist, die had het niet meer helemaal op een rijtje volgens mij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:01 am

Zo gezegd, zo gedaan. Met twee olijven aan het prikkertje gaf hij Besu de martini. 'Het bevalt prima ja, maar dat heeft sowieso te maken met dat ik dit leuk vind om te doen. Beetje drankjes inschenken, kletsen met klanten en het heerlijke leed vermaak van dronken klanten.' hij glimlachte en die laatste woorden hadden alles te maken met de jonge man die naast Beau was gaan zitten. Die morgen niet eens meer wist wat hij vanavond had gedaan. 'Ik weet het wel zeker.' voegde hij aan haar woorden toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:09 am

Beau grinnikte. 'Mooi dat je het zo leuk vind, het past ook wel bij je.' gaf ze toe en hief haar Martini op. 'Op je nieuwe baan.' glimlachte ze en nam een slok. Ook deze smaakte weer heerlijk. Martini's waren toch wel één van haar favoriete drankjes en ondanks dat ze wel eens wat nieuws probeerde, kwam ze hier altijd op terug. Even ging haar blik naar de deur waar Brad in verdwenen was en zuchtte uit. Waarom moest hij nou weer zo nodig zijn zaakjes gaan regelen als zij er was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:09 am

'Over dat als het dansen beviel het wel voor herhaling vatbaar was,' hielp ze hem lachend herinneren. Bij zijn opmerking volgde ze zijn blik en glimlachte even bij het toch wel vermakelijke beeld. 'Ugh, eigenlijk is het misschien maar goed dat ik geen idee meer heb van wat ik doe of heb gedaan als ik dronken ben.' merkte ze op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:16 am

Brad schudde de hand van de man om de zaak af te ronden. 'Dat is dan geregeld. Ik verwacht het spul uiterlijk volgende week hier te hebben,' waarschuwde Brad en glimlachte toen. De mannen knikten en gingen de ruimte uit. Ook Brad ging achter ze aan en keek naar de plek waar hij Beau achterliet. Verdomme, die Jake was nog steeds bij haar. Hij ging op een kruk dichtbij Beau zitten en keek Jake aan. 'Bemoei je ook eens met andere gasten, wil je?' zei hij boos. 'En niet enkel met haar. En geef me nog eens zo'n drankje van net.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:20 am

Beau keek Brad met fronsende wenkbrauwen aan. 'We waren gewoon aan het praten hoor, doe maar rustig. Het is niet zo dat hij andere mensen laat zitten.' Ze nam het op voor Jake, hij had tenslotte helemaal niets verkeerd gedaan. Dat Brad nou gewoon jaloers was, daar kon hij ook niets aan doen. Met het sateprikkertje roerde ze door haar drankje heen en at toen één van de twee olijven eraf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Club ''La Luna'' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Club ''La Luna''
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: Het dorp-
Ga naar: