Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Club ''La Luna''

Ga naar beneden 
+2
Alexandra
Hestia
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:24 am

'O, natuurlijk, neem het toch lekker voor hem op,' brieste hij en sloeg op de bar. Waar bleef die drank? Hij had iets nodig om te kalmeren. Sigaret of drank of... Maar daar zou hij mee stoppen, dat had hij beloofd. Kort legde hij zijn hoofd op de koele bar en schoof paar stoelen naar Beau op. 'Sorry Beau, ik deed onredelijk en het spijt me. Heeft hij je goed bediend?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:26 am

Beau keek hem aan en knikte. 'Dat heeft hij zeker.' Zijn excuses moest ze nog even verwerken: het ene moment was hij boos en het andere moment lag hij als een pup aan haar voeten, smekend voor vergeving. Ze kon wel zeggen "het is goed" maar het was niet goed, want als ze dat zou zeggen, dan zou het altijd zo gaan. 'Ik ga zo naar huis, oké?' zei ze uiteindelijk maar en keek hem aan. 'Kijken hoe het met Amigo gaat,' Alsof dat haar een worst kon schelen, maar het was tenminste een excuus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:32 am

Hij keek haar hoofdschuddend en smekend aan. 'Alsjeblieft, ik vind het fijn als je hier bent. Als ik je om me heen heb. En met Amigo gaat het prima. Kom op, alsjeblieft Beau, blijf nog even. Ik zal met je dansen. Je mag alles doen wat je wilt.' Hij drukte zijn lippen op haar wang. 'Maar als je wilt gaan, dan... dan... dan moet je maar gaan. Ik houd je niet tegen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:34 am

Jake glimlachte, maar Brad kwam terug en leek al snel niet blij te zijn. Zonder te reageren omdat Beau al tegen hem in was gegaan maakte hij een nieuwe gold digger en schoof deze voor de neus van Brad. 'Hier, je drank.' Met de doek die over zijn arm had gehangen veegde hij het blad schoon. 'Ik twijfel er niet over dat als mensen nodig drank willen ze er tussen door komen.' merkte hij enkel op waarna hij enkele stappen opzij deed om een paar stoelen verder wat drank in te schenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:36 am

Beau keek hem aan. Ze was ook zo verdomd slecht in "nee" zeggen. 'Goed, ik blijf nog wel eventjes... Maar alleen als je mee gaat dansen.' Bij haar laatste woorden kon ze toch niets anders doen dan glimlachen naar hem. Af en toe moest ze zichzelf herinneren aan de eerdere woorden "zijn hart zit op de goede plek." maar zodra ze dat weer in haar hoofd had, geloofde ze het ook weer. Zijn hart zat ook op de goede plek, hij moest het alleen zelf nog ontdekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 3:32 am

Hij glimlachte opgelucht en trok haar in zijn armen voor een omhelzing. 'Ik zal met je dansen, zo lang als je wilt.' Hij pakte haar handen vast en trok haar zo mee naar de dansvloer. 'Pas maar op dat ik je er niet uit dans,' glimlachte hij en begon met haar te dansen. Dat was een van de dingen die hij echt goed kon. Hoe kon dat anders, hij stond al vanaf zijn zestiende elke avond in de club. Kort legde hij zijn handen op haar wangen en kuste haar hartstochtelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 8:33 am

'Succes daarmee,' zei ze met een glimlach. Ja, ook zij was goed in dansen. Ze had het eeuwen gedaan en het was ook één van de dingen waar ze veel van hield. 'Jij kan er ook aardig wat van,' zei ze nadat ze een draai had gemaakt en tegen hem aan kwam te staan. Toen er een wat rustiger nummer kwam, danste ze met haar hoofd op zijn schouder zachtjes door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:16 am

Hij keek bewonderend naar de manier waarop ze danste en hield haar dicht tegen hem aan. Bij het rustige lied streek hij liefdevol met zijn hand over haar haren en keek ondertussen de DJ streng aan. 'Ik heb de DJ laten beloven dat hij nooit of te nimmer rustige liedjes opzet. Waarschijnlijk zag hij ons en deed het toch.' Hij grijnste breed en keek haar aan. 'Als het even kon dan, bleef ik nog een nacht bij jou,' zong hij zachtjes met zijn zware stem in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:53 am

'Hij vond ons zo schattig en gunde ons toch nog een dans, da's toch lief.' zei ze met een glimlach en keek omhoog zodat ze hem aan kon kijken. 'Maar dat kan ook.' zei ze met een zoete stem terug en liet haar handen om zijn lichaam glijden. 'Je hoeft alleen maar met mij mee te gaan naar huis, dat is het enige wat je hoeft te doen en dan ben ik helemaal van jou.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 5:52 am

'Misschien wel ja,' glimlachte hij en streek een pluk uit haar gezicht. 'Je ziet er prachtig uit.' Hij probeerde over de muziek uit te komen en sloeg zijn armen om haar heen. Hij drukte zijn lippen op haar voorhoofd. 'Ik ga zeker weten met je mee vanavond. Anders kan ik ook de club eerder sluiten.' Hij gleed met zijn lippen over haar wang naar haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 6:09 am

Beau glimlachte naar hem en knikte. 'Dat lijkt me een goed idee, des de langer hebben we samen de tijd.' zei ze met een speelse lach en kuste hem teder. Ze wilde hem voor zichzelf, niet hier met hem staan dansen, maar zelf samen met hem - in bed. Dat wilde ze nu en dat zou ze ook krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 6:55 am

'Dan sluit ik zometeen de boel en heb ik de hele, hele avond tijd voor jou,' murmelde hij in haar oor en streelde langs haar middel, terwijl hij haar weer kuste. Hij maakte een gebaar naar de DJ dat ze zometeen zouden afsluiten en maakte zichzelf los van Beau. 'Ik stuur iedereen naar huis en dan gaan we zo. Morgen houd ik de club wel langer open. Of de DJ regelt het verder, hij is een goede vriend uit New York.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 7:16 am

'Laat hem het regelen? Dan hoef je al je klanten ook niet teleur te stellen, niet waar?' zei ze zachtjes en keek hem aan. Ze zou hem de hele avond - en nacht natuurlijk ook - voor zichzelf hebben. Ze keek er nu al naar uit. Ze had geen idee waar het smachten vandaan kwam, maar het was er en het was lastig te negeren, zeker als ze zo dicht bij hem stond - en losgaan in een club was niet helemaal haar ding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 10:46 am

Hij drukte nog een kus op haar lippen en liep toen naar zijn vriend toe. Het was nooit echt een goede vriend geweest - ze verschilde veel te veel - maar Brad vertrouwde hem wel. 'Regel jij de club voor vanavond?' De vriend knikte en Brad ging weer naar Beau toe. 'Dan kunnen we nu gaan. Mijn auto staat voor de club.' Hij pakte haar hand vast en nam haar zo mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 10:56 am

Beau glimlachte naar hem en drukte een kus op zijn hand. 'Waar wachten we dan nog op?' vroeg ze met een glimlach, verstrengelde haar vingers in die van hem en liep richting de uitgang van de club. Ze was blij dat hij haar verkoos boven de club. Als ze heel eerlijk was had ze dat niet van hem verwacht. Ze dacht dat de club zijn leven was, maar misschien zou daar nog wel verandering in komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 10:59 am

Hij nam nog van wat mensen afscheid bij zijn aftocht uit de club, maar hield steeds maar Beaus hand vast. Hij had geen idee wat ze met hem deed, maar hij wist in elk geval dat hij het fijn vond. Eenmaal buiten de club liep hij naar zijn auto en opende deze. Hij stapte erin en wachtte af tot Beau ook zou zitten. 'Rechtstreeks naar huis!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 11:08 am

'Rechtstreeks naar bed.' verbeterde ze hem lachend toen ze eenmaal in de auto zaten. Ze klikte de riem vast en drukte nog een kus op zijn lippen. 'Ik ben blij dat we hier nu zijn in plaats van in de club. Dat doet me echt goed, weetje dat?' deelde ze met een glimlach mede. Het duurde niet erg lang voordat ze thuis zouden zijn, gelukkig niet.

- verder bij hun huis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Club ''La Luna'' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club ''La Luna''   Club ''La Luna'' - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Club ''La Luna''
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: Het dorp-
Ga naar: