Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Thomas en Christian

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 4:48 am

Toen hij bij haar navel kwam, probeerde ze haar buik zo dik mogelijk te maken en begon ze weer hysterisch te lachen. Niet dat ze erg dik werd, door al dat sporten. Ze trok hem snel weer tegen haar lippen aan en kuste hem zo. Haar benen wikkelde ze om zijn middel heen en ze gleed met haar voet langs zijn been. 'Je bent wel een reus zeg,' lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 6:31 am

Thomas maakte een zacht - maar goedkeurend - geluid en keek haar aan. 'En jij bent een kleine ninja.' zei hij zachtjes in haar oor en kuste haar zachte wang. Dit was nou nog eens leven, dit was een droombaan en die vervulde hij maar met al te veel liefde. Sex voor geld, eigenlijk was hij gewoon een hoer van de overheid. Maar ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 7:22 am

Het was hier zoveel beter dan ze had gedacht. Ze was er nog geen dag en lag nu al met iemand als Thomas in bed - goddelijk! Ze gleed met haar handen over zijn borst en glimlachte gelukzalig bij zijn lippen op haar huid. 'Ik ga in slaap vallen als je niet eens iets spannends doet,' daagde ze hem speels uit en trok een wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 6:12 am

'Jij ligt boven op,' zei hij even speels en trok haar dichter tegen zich aan. Zij moest weten wat ze met hem wilde doen, zijn doel was al bereikt. Ze lag in bed met hém en niet met haar partner en dat betekende voor hem meer geld.

- inspiratieloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 4:45 am

Ze grijnste en rolde zo om dat hij bovenop lag. Ze trok hem dicht naar haar toe en kuste gretig zijn lippen. Het ''werk'' was snel gedaan en ze genoot er volop van. Even maakte niets uit, haar problemen niet, Aaron niet, haar familie niet - enkel Thomas en zij. Ze lag naast hem en staarde naar het plafond. 'Geloof jij dat dit hele koppelgedoe gaat werken? Dat we werkelijk een relatie kunnen krijgen met onze partners?' Ze sprak relatie met een vieze toon uit en rolde naar hem om, zodat ze hem aan kon kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 7:45 am

'Nee, ik geloof niet dat het gaat werken.' Wauw, dat was geweldig. Zij was geweldig, maar er waren vast nog een hoop andere geweldige dames in deze stad en hij zou ze één voor eén uitproberen. 'Nou ja, als je je voelt aangetrokken tot je aangewezen partner - en hij tot jou - waarom zou je dan geen relatie met hem kunnen krijgen? Het is mogelijk, al denk ik dat de kans nogal... klein is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 9:36 am

'Ik heb echt zin om weer seks met je te hebben,' verzuchtte ze uit het niets en sprong het bed uit. 'Dus pik me gerust maar weer een keer uit het park. Hmm, ik heb honger. Heb je eten in huis?' Ze liep de trap af en deed de koelkast open. 'Die van mij en mijn partner zijn zero! Ik ga seks met hem hebben en dan.. Uh... Hem voor me laten koken. Mega goed plan!' Ze merkte dat ze nog steeds best ver heen was en dat ze maar wat brabbelde. Ze pakte een pak melk uit de koelkast en dronk ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 9:39 am

'Wow, wow - wow.' Hij pakte zijn boxer van de grond af en trok deze rap aan. 'Rustig jij kleine ninja,' zei hij terwijl hij haar op een stoel neerzette en haar een box cornflakes voorschotelde. 'Jij gaat helemaal nergens heen, je bent te brak om op je benen te staan en je lult alleen maar onzin, dus jij blijft vannacht hier. Zeg maar tegen meneertje creabea dat je vannacht in het park hebt geslapen ofzoiets en dan zet ik je morgen ochtend wel voor de deur af ofzo.' zei hij en pakte het pak melk van haar af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 9:45 am

'Cornflakes, jammie!' glimlachte ze zo blij als een kind en begon ervan te eten. Ze hield een lepel voor zijn mond en grijnste. 'Wil je ook een hapje? Het is zálig!' Al snel had ze hem op en stond ze van haar stoel op. Ze plofte op de bank en kreeg een kort, nuchter moment. Ze was niet thuis. Ze legde haar hoofd in haar handen en zuchtte. 'Als je van me af wilt, dan kan je me ook gewoon uit huis schoppen hoor,' vertelde ze hem. 'Sorry, ben nog steeds erg dronken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 9:49 am

'Nope, ik wil niet van je af. Je bent juist wel gezellig.' zei hij grinnikend, terwijl hij het pak opborg en naast haar op de bank ging zitten. 'Weetje wat, ik breng je gewoon weer naar boven, naar bed toe. En dan ga je gewoon je roes uitslapen - oké?' Het was pas half drie en ze kon zo echt niet thuis aankloppen, dan zou het al helemaal foute boel zijn voor haar en dat wilde hij niet op zijn geweten hebben. 'Ik zet je over drie uur wel thuis af ja - half zes, dan heb je nog genoeg tijd om in bed te kruipen voordat hij wakker wordt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 9:56 am

Ze sloeg zijn armen om zijn nek en grinnikte. 'Nee, je kan me in elk geval niet saai noemen,' lachte ze en drukte een kus op zijn lippen. 'Bedankt voor dit. Bedankt voor de seks, die ook echt veel te goed was. Bedankt dat ik nog even mag blijven.' Zo pakte ze zijn hand en liet hem haar mee naar boven nemen. 'Jij gaat toch ook nog slapen?' vroeg ze, terwijl ze in bed stapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 9:59 am

Thomas liep achter haar aan naar boven en ging, net als haar, in bed liggen. 'Ja, dat ga ik zeker ja.' Hij kon niet anders toegeven dan dat hij moe was en slaap nodig ja. Ja, zelfs mensen zoals hij hadden slaap nodig. 'En graag gedaan voor alles kleine ninja van me.' Hij drukte een kus tegen haar slaap aan en trok haar dichter naar zich toe, om zo al snel in slaap te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 10, 2012 3:25 am

Ze kroop tegen hem aan en begroef haar gezicht in zijn nek. 'Je bent tof, Thomas,' murmelde ze en viel toen ook in slaap. Na een tijdje werd ze weer wakker en keek slaperig op de wekker. Rond vijf uur. Ze zuchtte en ging weer liggen, terwijl ze zijn borst streelde en met haar lippen langs zijn oor ging. 'Het is al vijf uur, Tommy,' fluisterde ze en drukte een kus op zijn wang. 'Tijd om te gaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 10, 2012 7:36 am

Slaperig werd Thomas wakker en keek in de chocolade bruine ogen van Hestia. 'Hey there, beautiful.' zei hij met een glimlach en keek op de wekker. 'Moet je echt weg?' Natuurlijk wist hij wat hij de avond ervoor had gezegd, maar hij zou willen dat ze nog even kon blijven. 'Kunnen we niet nog tien minuutjes liggen? Tien, alsjeblieft.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 10, 2012 7:39 am

Ze glimlachte naar hem en legde haar hoofd weer op zijn borst. 'Natuurlijk blijf ik nog liggen. Jij was degene met het plan om om vijf uur op te staan. Wat maakt ons het nou uit wat mijn partner ervan denkt?' Ze volgde met haar vinger de lijn van zijn kaak en drukte er een kus op. 'Zal ik hier gewoon ontbijten? Samen met jou?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 10, 2012 7:52 am

'Dat laatste lijkt me een goed plan.' mompelde hij zachtjes in haar oor en draaide zich nogmaals om, om weer half weg te sukkelen. Hestia was leuk, voor vannacht - misschien ook nog voor als hij naar de club ging - maar voor een lange tijd zou hij het niet met haar uithouden. Ach, dat hoefde ook niet, hoe meer vrouwen hoe beter zijn leven eruit zag. Hij kreeg tenslotte geld voor iedere vrouw die hij het bed in kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 10, 2012 7:55 am

Ze draaide op haar rug en staarde naar het plafond. No way dat ze nog kon gaan slapen. Toch lukte het en al snel sliep ze weer. Nu werd ze pas om acht uur 's ochtend wakker. Ze rekte zichzelf uit en maakte haar vinger nat door het in haar mond te stoppen. Ze hield hem boven zijn oor, klaar om toe te slaan, maar... ze deed het toch niet. Hij zag er zo lief uit als hij sliep. Dus trok ze een boxer en shirt van hem aan en liep naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 10, 2012 8:00 am

Na een tijd werd Thomas wakker en wreef slaperig in zijn ogen. Het best naast hem was leeg. Verbaast - en diep gapend - liep hij naar beneden toe, waar hij Hestia aantrof. 'Hé, kleine ninja van.' zei hij, terwijl hij achter haar ging staan en een kus op haar kruin drukte. Ze was een stuk kleiner dan dat hij was, maar dat vond hij juist altijd wel leuk, het was niets; vrouwen die langer waren dan jijzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 10, 2012 8:06 am

Ze keek op en giechelde bij zijn kus. Ze streek even langs zijn wang en ging toen verder waar ze mee bezig was. Het enige wat ze kon koken waren milkshakes, dus was ze daar nu mee bezig. 'Heerlijk tegen katers,' grijnste ze en schonk de inhoud in twee glazen. Ze gaf er eentje aan hem en tikte de hare tegen de zijne aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 10, 2012 8:14 am

'Op onze katers dan maar en op mijn kleine ninja.' zei hij, terwijl hij een slok van de milkshake nam - die overheerlijk smaakte. Hij stond nog in zijn boxer en eigenlijk vond hij dat ze zo wel naar huis moest. 'En wat dacht je van een heerlijke sterke bak koffie erachter aan, ook goed om te ontkateren,' grinnikte hij en zette het koffiezetapparaat aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 10, 2012 8:18 am

Ze nam een slok van de hare en sloot haar ogen. Wauw, dit proefde als vroeger. Het was werkelijk heerlijk. 'Klinkt geweldig,' glimlachte ze en ging op een stoel zitten. Ze had al snel haar milkshake op en stond op om koffie te maken. 'Dat ontkateren heb ik zeker nodig,' mompelde ze en greep naar haar hoofd. 'Alsof er grind in zit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 7:32 am

Thomas knikte bij haar laatste woorden en schonk twee koppen sterke koffie in. 'Op het ontkateren dit keer.' grapte hij en dronk een paar slokken. Wauw, dat was sterk spul. 'Ook een sigaret?' vroeg hij aan haar en toverde een pakje sigaretten tevoorschijn. Zelfs stak hij er al eentje op en hield het pakje open naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 9:53 am

Ze nam een slok van de koffie en moest zich enorm inhouden om het niet uit te spugen. Het was echt niet te drinken. 'Wauw, dit ontkatert een beetje té goed,' lachte ze en pakte een sigaret uit het pakje. 'Yes please!' Ze stopte hem in haar mond en wachtte tot hij hem aan zou steken. 'En, nog de behoefte om hierna nog een keer met me af te spreken en dan niet eenzaam in een parkje? Dus misschien feesten in een club?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-09-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 9:56 am

Thomas stak haar peuk aan en knikte. 'Ik zeg nooit nee tegen een feestje en al helemaal niet als er een mooie dame met me danst.' Hij nam een trekje en blies de rook boven zich uit. 'Zeg maar wanneer je wilt, dan ben ik van de partij.' Als ze nou maar niet ging denken dat het iets permanents ging worden, maar daar zou hij zich later zorgen over maken. Nu moest hij eerst even nuchter worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 10:13 am

'Prima, ik laat het je wel een keer weten,' zei ze en nam een trek van de sigaret. Heerlijk zo in de ochtend na een vreselijke koffie. Ze merkte dat ze nog steeds in zijn boxer en shirt liep en dat ze zich zometeen maar eens moest omkleden. 'Waar is je partner eigenlijk? Ook bij iemand slapen, denk je? Misschien was ze wel naar een club, ofzoiets. Mijne zit waarschijnlijk te knutselen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Thomas en Christian    Het huis van Thomas en Christian  - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Thomas en Christian
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Isemay en Jake
» Het huis van Brad en Beau
» Het Huis van Charlie en Ruth
» Het Huis van Layla en Vince
» Het huis van Victoria en Alexandra

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: De Huizen-
Ga naar: