Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Brad en Beau

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Brad en Beau   Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 7:09 am

Hij liep achter haar aan en trok zijn nette kleding aan. Hij zou toch even het centrum in gaan voor zijn club. Zijn hart lag in zijn club, hij was er zo dol op om eraan te werken. Om te zien hoe mensen er genieten. Hij ging weer naar beneden en pakte een kluif voor Amigo uit de kast. 'Kom eens hier jongen!' riep hij en lachte toen zijn hond achter hem aan kwam rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Brad en Beau   Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 7:34 am

Beau keek hem aan en grinnikte even. 'Ziet er chique uit hoor,' lachte ze naar hem, stond op en af hem een kus. 'Toch maar naar je werk toe?' vroeg ze glimlachend en keek toe hoe hij wat met zijn hond begon te spelen. Het was leuk om te zien, maar Beau deed het toch liever niet. Dat met dat beest liet ze wel aan Brad over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Brad en Beau   Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 7:38 am

Hij spreidde zijn armen en maakte een draai. 'Ziet het er goed uit? Ik moet natuurlijk ook nog naar het gemeentehuis als ik een plaats voor de club heb gevonden enzo.' Hij gaf de kluif aan Amigo en nam Beau weer in zijn armen. Teder drukte hij zijn lippen weer op de hare en streek over haar wang. 'Ik ga toch even weg.' Hij wees streng naar Amigo. 'Pas op je bazin!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Brad en Beau   Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 7:41 am

'Het ziet er prima uit,' bevestigde ze zijn vraag en glimlachte gelukzalig naar hem. 'Komt goed, ik weet zeker dat je een prachtige plek vind.' verzekerde ze hem en gaf hem een kus op zijn lippen. 'Nou, hup - gaan, voordat ik van gedachte veranderen en je hier alles laat schoonmaken.' lachte ze. Niet dat zij het zou gaan doen, maar daar zouden ze het nog wel eens over hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Brad en Beau   Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 7:43 am

Hij nam haar gezicht voor de laatste keer in zijn handen en kuste haar vol overgave. 'Ik ben vanmiddag weer thuis, met of zonder plek voor de club.' Hij liet haar los en liep naar de deur. 'En het echt doen he, Amigo, anders mag jíj alles hier gaan opruimen! Oké, dat meen ik niet.' Hij moest lachen en liep de deur uit.
GONE
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Brad en Beau   Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 8:12 am

ok. ja - beau is gewoon random iets doen XD tv kijken, douchen, omkleden. YOU KNOW IT.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Brad en Beau   Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 10:56 pm

Brad startte de auto en keek haar even kort aan. 'Ja.. Ja, ik denk dat het me ook goed doet om weg te zijn van de club.' Hij glimlachte en reed snel naar hun huis toe. Daar stapte hij uit en liep snel naar de kant van Beau. Daar deed hij haar deur open en hielp haar uitstappen. 'We're here,' fluisterde hij en trok haar tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau

Beau


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 08-07-12

Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Brad en Beau   Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 5:03 am

'I can see,' zei ze met een glimlach, stapte uit en drukte een kus op zijn lippen. 'Kom,' Ze trok hem mee naar de voordeur, om deze te openen en het huis binnen te stappen. Ze werden enthousiast ontvangen door Amigo, maar deze negeerde ze. Ze had alleen nog maar oog voor Brad. Nadat ze haar jas uit had gedaan, schopte ze ook haar hakken uit en liep ze naar Brad toe om hem te omhelzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Brad en Beau   Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 5:08 am

Brad bukte om Amigo te aaien en gaf hem het bot dat nog steeds in zijn jas zat. Daarna deed hij die uit en ook zijn schoenen, om ook zijn armen om Beau te slaan. 'O Beau,' verzuchtte hij en kuste haar vol passie. Tegelijkertijd tilde hij haar op en legde haar eerst op de bank. Zijn hand gleed van haar nek naar haar middel en steeds hield hij maar zijn lippen op de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Brad en Beau   Het huis van Brad en Beau - Pagina 9 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Brad en Beau
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Victoria en Alexandra
» Het huis van Hestia en Aaron
» Het Huis van Charlie en Ruth
» Het Huis van Layla en Vince
» Het huis van Thomas en Christian

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: De Huizen-
Ga naar: