Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Hestia en Aaron

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:08 am

'Doe ik er iets mee? Hoe bedoel je? Ik verkoop het niet of laat het niet zien aan de buitenwereld. Ik denk dat die nog niet niet klaar zijn voor me.' Hij hield van deze manier Hestia te hebben als zijn toekomstige vrouw. Het was een mooie illusie om te bedenken dat hij zo iedere minuut van de dag een liefhebbende vrouw zou hebben. Hij droeg haar naar het bed en legde haar zacht neer. 'Mij hoor je niet klagen. Of misschien toch wel.' Een hand verdween onder haar shirt, -eigenlijk het zijne-, en streelde speels de blote huid terwijl hij haar aankeek. 'Mijn tekening is enkel mooi vanwege jou. Anders zou hij niet mooi zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:12 am

'Ja, ik bedoelde of je het verkoopt, of je er baan mee hebt of misschien een studie?' Want ze wist nog steeds niet hoe hij geld verdiende. Ze wierp nog een laatste blik op de muur en liet zich toen naar bed dragen. Ze grinnikte bij zijn aanrakingen en drukte een kus op zijn lippen. Opeens duwde ze zichzelf omhoog en keek hem boos aan. 'Hoezo niet mooi? Je tekeningen zijn prachtig? O god, je bent toch niet zo'n iemand die barst van het talent en het zelf niet ziet? Of er iets mee doet? Ik háát dat!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:16 am

Aaron draaide met zijn ogen bij haar uitbarsting. 'Oh fuck, Hestia. Dat bedoelde ik niet...' Zacht streelde hij door haar haren. 'Ik doelde er eerder op dat ik je ongelofelijk, wondermooi vind en ik godverdomme terug seks met je wilt. Eerlijk genoeg?' Hierbij keek hij haar uitdagend aan met een opgetrokken wenkbrauw en drukte zijn lippen in haar hals. Verleiden was niet zijn sterkste punt, maar zij had voorgesteld om hier heel de dag te liggen. Over zijn kunst wou hij enkel nu niet praten. Voor dit ene keertje is niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 4:35 am

'Eerlijk genoeg,' murmelde ze zachtjes en boog haar hoofd naar achteren bij de aanraking van zijn lippen. 'O, Aaron,' fluisterde ze en drukte haar lippen weer op de zijne. 'Je moet wat eten.' Ze pakte een banaan en maakte die open, om hem voor zijn mond te houden. Ook nam ze er zelf een hap van en begon ook een broodje te smeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 4:40 am

Aaron staarde naar de banaan, maar nam er toch een hapje van waarna hij ook een boxershort van de grond afplukte en die aantrok. Weer ging hij door zijn eigen haar en ging liggen. 'Enkel als jij me voedert; ik ben niet een grote eter in de ochtend.' Zelf niet na hun vrijpartij had hij geen honger. Zijn hand streelde even over haar benen, maar al snel lag hij op zijn buik en keek haar aan. 'Waar hou je van? Buiten feestjes, sporten en verdomd goeie vrijpartijen?' Hierbij grijnsde hij plagend naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:20 am

Ze at zelf dan maar de banaan op en propte ook een broodje naar binnen. Ze ging rechtop zitten en keek hem bedenkelijk aan. 'Buiten dat hou ik nergens van. Nou ja, van mijn familie natuurlijk, maar verder van niets. O ja, ik hou van zingen,' gaf ze grijnzend toe. 'Ook al kan ik het niet. En ik hou van biologie. Weten hoe kindjes gemaakt worden enzo.' Ze prikte hem plagerig in zijn buik en at het volgende broodje op. 'Jij dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:27 am

Aaron staarde met een grijns naar Hestia en liet een vinger over haar buik strelen. 'Hou je van kindjes maken? Of wat hoorde ik daar?' Weer die ene grijns die aangaf dat hij het hier naar zijn zin had en hij ervan hield om haar te plagen. 'Kunst; fotografie, schilderen, gitaar spelen en piano kan ik ook. Voor de rest... Zingen, maar dat enkel voor beperkt publiek. Namelijk mezelf en ik. Soms probeer ik wat te schrijven, maar ik heb met momenten vanalles. Ik hou van films en boeken. Van autoreizen en treinreizen. Ook van Europa...' Zijn lippen verkende zacht de huid van haar buik waarbij hij zijn shirt omhoog schoof. Ze was prachtig en Aaron wou haar werkelijk maar al te graag bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:30 am

Ze schudde snel haar hoofd voordat er misverstanden zouden komen. 'Ik denk dat ik nooit kinderen wil. Gewoon, dat hele proces fascineert me. Mijn moeder heeft gewoon acht kinderen op aarde gezet en daar heb ik zoveel respect voor.' Ze kreeg grote ogen bij zijn opsomming en knipperde even. 'Wauw, dat is veel,' zei ze verbijsterd. 'Anders gaan we een keer samen Singstar doen! Ik heb het mee!' Ze klapte enthousiast in haar handen, maar ging al snel liggen bij zijn kusjes op haar romp. My god, hij wist wel precies hoe hij haar gek kon maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:39 am

Hij luisterde wel nog, maar gring door met de kusjes die zich naar haar boxershort bevonden. Zacht drukte hij daar wat kusjes boven zoaks daarnet gedaan bij haar borsten. Enkel zette hij speels zijn tanden om haar heup. Het was om haar uit te dagen. Hierna bracht hij hun lichamen weer bij elkaar. 'Singstar? Oké, omdat jij het bent. Anders zou ik het niet doen.' Aaron plantte zachtjes zijn lippen op de hare om zijn verlangen naar haar te stillen. Hopelijk was het voor haar duidelijk wat hij van deze ochtend had gevonden. 'Nu?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 11:00 pm

Ze duwde hem met haar voeten zachtjes weg en wees beschuldigend naar hem. 'Als je zo doorgaat, weet je waar we belanden,' grinnikte ze en trok haar shirt weer omlaag. Ze sprong uit bed en rende naar haar koffers toe om Singstar eruit te halen. 'Yes! Maar ik ga winnen hoor, dus je moet zometeen niet gaan huilen.' Ze grijnste plagerig naar hem en rende naar beneden om het aan te sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 6:57 am

Aaron kroop vermoeid uit bed en rekte een keer zijn spieren. 'Hey! Dit hoort wel niet bij het idee van een hele dag in bed te blijven liggen.' Hierbij gleed hij langs de trapleuning naar beneden. Als kind had hij het altijd gedaan. Hij slenterde de woonkamer in en bekeek haar met een gaap. 'Ik zou het niet erg vinden om daar te belanden. Wat moet de verliezer doen dan voor de winnaar? Zeg jij het maar.' Kort liep hij naar de keuken voor een pak fruitsap en ging toen op de bank zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 11:19 pm

'Ik weet het, dit is nóg leuker dan de hele dag in bed liggen,' zei ze opgewekt, terwijl ze de laatste snoertjes aan sloot. Ze deed het spel aan en sprong op de bank naast hem. Ze gaf hem een microfoon en grijnste even naar hem. 'O men, uhm, wat moet de verliezer doen? Heb jij een goed idee?' Ze switchte tussen de liedjes en zocht naar een goed lied.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 11:25 pm

'Nee, ik heb geen goede ideeën. Mijn hoofd zit nog maar bij het stuk dat we in bed lagen.' Hij was een man en Hestia vroeg eenmaal nu net iets te moeilijk van hem. Aaron voelde hoe afstandelijkheid weer tussen hun in kroop. Hoewel, het was eerder zelfstandigheid. Misschien dat ze ooit op de bank zouden knuffelen, maar waarschijnlijk hadden ze gewoon seks, opstaan, ruzie maken en weer seks... Zo zou het liedje doorgaan totdat ze het seksueel contact met elkaar beu waren en het meer en meer bij iemand anders zouden gaan zoeken. 'Klaar met kiezen?' Niet dat hij zo hard zijn best ging doen met zingen. Hij hield er niet zo van om Hestia zijn stem te laten horen op die manier. Zingen was je kwetsbaar opstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 11:39 pm

Ze keek hem even verward aan. 'Als je geen zin hebt om dit te doen, moet je het gewoon zeggen he? Ik heb ook geen zin om dit te doen met iemand die niet zijn volle best gaat doen.' Ze zuchtte en koos ''Total Eclipse of the Heart'' voor haarzelf uit. Ze ging staan en knipoogde nog even naar hem. 'Zometeen mag jij er eentje kiezen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 1:54 am

Aaron keek haar aan en sloeg zijn armen over elkaar. 'Zing jij deze alleen en dan kies ik er wel eentje uit voor zo te zingen en dan zingen we samen om zo de winnaar te bepalen.' Hij haatte het dat ze zo'n slechte muzieksmaak had. Daar zou verandering in komen. Hij dacht wel dat hij voor Don't Stop Me Now zou gaan. Gewoon omdat hij daar belachelijk op kon doen. 'Sexy kontje heb je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 2:30 am

'Prima idee,' riep ze tijdens het zingen en maakte er de benodigde plagerige bewegingen bij. Ze genoot van zingen en al helemaal van liedjes zoals deze. Heerlijk, werkelijk. Ze was klaar en stak haar handen in de lucht. 'Probeer dat maar eens te verbreken, Aaronnetje.' Lacherig plofte ze op de bank en wachtte tot hij op zou staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 9:31 am

Hij haakde zijn wenkbauwen op. Ze klonk goed, maar hij kon er zelf ook wat van. Hierbij stond hij op en koos hij voor Don't Stop Me Know. Het was wat ruiger, maar door de jaren heen was hij altijd verliefd geweest op Queen. Een heerlijke band met nummers die soms op niets sloegen en adnere keren weer zo pakkend waren. Hij deed zijn best, maar zong altijd met een nonchalance. Amuseren deed hij zich altijd.

- Als je nieuwsgierig bent ingeven op youtube: Jamie Campbell Bower singing Don't Stop Me Now of zoiets! Kan link niet plaatsen omwille dat ik op de mobiel zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 9:50 am

Oepsss.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 10:14 am

Ze klapte enthousiast mee, maar keek ondertussen jaloers naar zijn punten. Die kwamen nu al aardig dichtbij de hare en daar kon ze dan echt niet tegen. Ze wou altijd winnen. Toen het lied af was, juichte ze en lachte vrolijk. 'Dat was supergoed!' Ze stond ook op en ging plagerig dicht tegen Jem staan, terwijl ze door de duetten ging. 'Welke zullen we doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 10:20 am

Aaron sloeg zoijn armen rond haar billen heen en trok haar speels naar zich toe. 'She will be loved?' (Mhii, kin het niet laten, Chris! ;D) Hij vond Maroon 5 niet echt goed, maar dat nummer vond hij heerlijk. Het was oprecht en mooi. Zijn lippen kwamen dicht bij die van haar. 'Tenzij jij een beter idee hebt?' Hij was tevreden met zijn score. Erg tevreden. Zolang hij maar won.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimema sep 17, 2012 3:24 am

Ze schudde lachend haar hoofd en trok zich uit zijn greep. 'She will be lover is helemaal prima,' giechelde ze en drukte snel een kus op zijn wang. Ze pakte haar microfoon weer en ging klaar staan naast Aaron. 'Ik ga zó winnen,' zei ze en stak haar tong naar hem uit. 'We moeten ook een keer naar de karaokebar en mensen uitlachen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitimema sep 17, 2012 5:03 am

Aaron schudde zijn hoofd. 'Het is akoestisch wel veel mooier en winnen? Schatje, ik bén goed.' Hierbij tikte hij speels op haar billen. 'Mensen uitlachen klinkt leuk dus zeker en vast.' Hij startte het liedje op en begon met zingen aangezien hij eerst moet. Stiekem was hij altijd verliefd geweest op dit nummer. Puur om de emotie die erachter schuil hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 5 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Hestia en Aaron
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Thomas en Christian
» Het huis van Victoria en Alexandra
» Het huis van Brad en Beau
» Het Huis van Charlie en Ruth
» Het Huis van Layla en Vince

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: De Huizen-
Ga naar: