Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Hestia en Aaron

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 8:42 pm

Ze fronste bij zijn vragende stem, maar kuste hem toch door. 'Houd je kop en draag me naar bed toe. Dit zit net zo goed als dat we dit doen op een WC doen.' Ze grijnste en sloeg haar benen om zijn middel heen. 'Dus, waar wacht je nog op?' vroeg ze poeslief en plagerig. Ze begon zijn borstkas korte en speelse kusjes te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 9:34 am

Aaron lachte enkel en keek haar aan. 'Dus wil je nu nog dat ik je naar bed draag of niet?' Hierbij streelde hij door haar haren en maakte deze helemaal door de war. Daarnet had hij een belofte met zichzelf afgesproken, maar hij wist niet of hij zich er aan kon houden. 'Ik wachten? Wel, dan wacht ik waarschijnlijk op jou.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 9:51 am

'Yes please!' gilde ze van plezier en drukte haar lippen weer fel op de zijne. Ze kon zoveel over hem zeggen, maar zoenen kon hij echt heel erg lekker. Ze drukte zich weer wat dichter tegen hem aan en glimlachte kort naar hem. 'Ooit gedacht dat dit zou gebeuren, Aaron? Ik namelijk niet. Of misschien wel. Eigenlijk wel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 10:04 am

Weer moest hij lachen waarbij hij handig opstond, haar kust en vast bleef houden. Zijn handen lagen expres op haar billen waarbij haar rechthield en naar boven kon dragen. Hestia was anders, maar de vraag kwam in hen op wat na dit zou volgen. Nog meer ruzie waarna heerlijke goedmaakseks zou voorkomen? Hoewel hij geen seks in dat opzicht wou. Hij wou liefde bedrijven. Zacht legde hij haar op bed waarbij zijn lippen weer die van haar raakte. 'Nee. Maar wat dan na dit? Zo krijg je niet strak.' Speels streelde hij langs haar navel en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 10, 2012 2:08 am

Ze liet zich op bed leggen en ze duwde zichzelf omhoog via haar ellebogen. 'Na dit? Waarschijnlijk hebben we dan weer ruzie, dan maken we het weer goed, ruzie, seks, ruzie.' Ze haalde haar schouders op en kuste hem weer teder. 'En wat maakt het uit? We doen nu dit, we voelen ons hoe we ons nu voelen. Wat daarna gebeurt, zullen we wel merken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 10, 2012 3:54 am

Aaron grijnsde en schudde zijn hoofd. 'Je wilt echt seks met deze gebroken kunstenaar nog steeds zonder werk?' Hierbij kuste hij haar terug en streelde langs haar wang. 'Kom maar op.' Enkel was dit allemaal speels bedoeld. In zijn hoofd speelde de gedachte steeds opnieuw in een andere versie af hoe het met Hestia zou zijn. Hoe het zou voelen, hoe zij zou voelen. Zacht maakte hij het slotje los van haar BH. Stapt één was gezet. Aaron zou haar nu haar gang laten gaan. Misschien zou het beter gaan daartussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 10, 2012 4:14 am

'Ik ben niet zo kieskeurig als het op seks aankomt,' fluisterde ze en beet zachtjes in zijn lip. Ze gooide haar BH weg en duwde hem tegen de lakens aan. Als hij het wou, kon hij het ook krijgen. Met haar lippen verkende ze zijn borst en haar handen hield ze op zijn mond. Hij moest echt eens genieten van iets en niet altijd de scherpe opmerkingen hebben. Pas toen ze bij zijn mond kwam, liet ze hem los en kuste hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 10, 2012 7:50 am

Aaron genoot ervan waarbij zijn lichaam even leek te kronkelen onder haar. Zachtjes kuste hij haar terug, lief en innig, maar zo begerend. Hij wou haar en dat mocht ze weten, zien en vooral voelen. Zijn hand streelde langs haar zij, onder haar borsten naar haar heupen om hier speels zijn vingers over te laten glijden. 'Niet dat ik nu nog kan weigeren. Wil weigeren.' Hierbij haakte hij speels een vinger achter haar slipje en kuste haar hals en borstbeen om zo een weg naar beneden zich te banen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 10, 2012 7:57 am

Ze hield zich vast aan zijn schouders en dit ook hard. Anders zou ze dit echt niet trekken, ze was echt heel erg opgewonden. Gelukkig zou hij de pijn toch niet merken, haar handen waren minuscuul. Ze had geen zin meer om te wachten, dus wurmde ze zich uit haar slipje en trok hem bovenop haar. 'Ook al had je geweigerd, ik had je toch niet laten gaan,' fluisterde ze uitdagend in zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 10, 2012 9:09 am

Aaron keek haar aan met een glimlach en voelde hoe haar grib een beetje verstrakte. 'In dat geval weiger ik,' fluisterde hij plagend terug. Zijn ogen beworde haar lichaam waarbij ook hij zich ondeed van resterende kleding. Begering, lief hebben en opgewondenheid stroomde door zijn hele lichaam. Zijn lippen vonden als snel haar huid. Ieder stukje tot hij haar been vast nam en zacht een kusje op haar voet drukte. Hij wou laten merken dat seks met hem iets geheel anders zou zijn. Met een tedere kus op haar hand keek hij haar vragend aan. Dit ging niet een snezlle wip worden. Dit ging uitgebreid, maar niet alles dat hij in huis had. Daar mocht Miss Drama meer moeite voor doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 10, 2012 9:16 am

Ze strekte zich uit en legde haar handen boven haar hoofd. Ook al had ze zoiets wel verwacht bij Aaron, ze had niet gedacht dat ze er zo enorm van zou genieten. Ze beet giechelend op haar lip toen hij haar lichaam kuste en gierde het uit van het lachen toen hij het gevoelige stukje van haar voet had gevonden. Ze knikte instemmend naar hem en trok hem weer naar haar toe, zodat ze zijn lippen weer kon kussen. Haar benen verstrengelde ze met de zijne en ze beet plagerig in zijn neus. 'Ik wist dat je dat zou zeggen,' giechelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 10, 2012 9:22 am

Enkel grijnsde hij weer op zijn manier. Zoals zij het graag leek te hebben. 'Je hoopte het netzoals ik hoopte op het feit dat je me niet liet gaan,' fluisterde hij tegen haar gezicht op. Zijn handen ondersteunde haar lichaam terwijl hij zacht zich in haar stootte. Slechts zacht, gesmoord met een alleszeggende kus op haar lippen en een hand die niet anders kon dan haar zwarte lokken te strelen. Hij had seks met Hestia waardoor hij de regels overbrak. Aaron had nooit gedacht dat het zo heerlijk kon voelen en hij iemand zo gewild kon laten voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 10, 2012 9:28 am

Ze hield zijn lichaam stevig vast en murmelde steeds maar zijn naam, een gewoonte die ze wel vaker had als ze... dit deed. Ze drukte nog een kus en genoot er optimaal van. Maar aan alle leuke dingen komt ook weer een einde. 'Godver de godver, dit wil ik wel elke dag,' fluisterde ze, terwijl ze tegen hem aan lag en zijn lippen kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 10, 2012 9:33 am

Aaron kuste haar terug en keek haar met een tevreden glimlach aan. 'We hebben zowat grotendeels de hele dag in bed doorgebracht,' Hij draaide zich even om voor zijn pakje sigaretten en nam er eentje, stak hem op en sloeg weer eem warm rond Hestia. Zachtjes streelde hij haar slapen. 'Elke dag? Was ik zo goed? Ik voel me vereerd.' Een kuje kwam op haar lippen voor hij een trekje nam van zijn sigaret. 'Wil je ook?' Hij hield van de sfeer juist voor en na de daad hemzelf. Het was zo nieuw en nu zo relaxed. Misschien zouden Hestia en hij zowel werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 10, 2012 9:36 am

Ze rolde op haar rug en pakte de sigaret van hem af om een flinke trek te nemen. 'Elke dag opnieuw,' zei ze eerlijk. 'Dit is nog beter dan de sportschool, man. Je laat mij alles doen!' Ze keek hem plagend aan en gaf hem na nog een trekje de sigaret weer terug. Ze kroop weer tegen hem aan en kuste zijn lippen voor een moment weer. 'En we blijven de rest van de dag ook lekker in bed,' besliste ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 10, 2012 9:45 am

Aaron lachte weer. Lachte hard op dankzij haar. 'Beter dan sportschool? Dus volgende keer dat je zegt dat je wilt sporten wil je eigenlijk seks met mij, hé?' Zijn vinger streelde speels langs haar wang en speelde met een lokje haar. 'Mag ik in dat geval mijn schetsboek toch nemen?' Aaron nam weer de sigaret over om haar daarna weer innig te kussen. Zijn sigaret verdween weer aan zijn lippen. Hestia was een prachtige jongevrouw. 'Oké. Elke dag dan als we minstens eenmaal per week samen eten. Ontbijt telt niet.' Misschiem plaagde hij haar nu, maar meende het ergens ook. Zij wou seks, hij wou niet enkel zweet en ander plakkerig spul. Liefde van haar verwachtte hij ook weer niet meteen. Nee, eigenlijk totaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 10, 2012 6:34 pm

Ze hield haar hoofd bedenkelijk gebogen en trok ongezien een wenkbrauw op. Waarom wou hij dat? Ze keek hem aan en glimlachte. 'We eten minstens één keer per week samen,' stemde ze in. Hestia gaapte en drukte haar lippen in zijn nek. 'Als jij dan maar kookt, want als ik dat doe, dan raken we hoogstwaarschijnlijk in het ziekenhuis. Ik dek de tafel dan wel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 9:20 am

Het zou fijn zijn om meer met haar te doen, maar het zou toch niet werken. Aaron wist dat hij enkel goed was voor dit en de schijn. Hij staarde naar het plafond en rookte in alle rust zijn sigaret op. Hier en daar streelde hij wel haar lichaam onder de dekens waarna zijn lippen weer op die van haar kwamen. Beschermend nam hij haar in zijn armen. 'Eén van de beste vrijpartijen tot nu toe. De beste waarschijnlijk.' merkte hij opeens op en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 9:58 am

Ze vond het heerlijk om zo in zijn armen te liggen en nestelde zich dan ook goed tegen hem aan. Ze sloot haar ogen en kuste nu eens zacht en liefelijk zijn zoete lippen. Bij zijn complimentje bloosde ze. Ja werkelijk, de enige keer dat ze verlegen werd was als ze complimenten over haar wipkunsten was. 'Echt waar?' vroeg ze zachtjes en giechelde. 'Het was ook heel erg goed.' Ze sloeg ook haar armen om hem heen en legde haar hoofd tegen zijn borst aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:10 am

Aaron streelde door haar haren. 'Ja, het was heerlijk. Erg goed? Wel, bedankt voor het compliment, tijger.' antwoordde hij dromerig, maar gemeend. In zijn hoofd speelde zich alles nog een keer af. Zij samen leken ergens de perfecte combinatie van lief te hebben, maar niet persé altijd klef door haar gewaagd kantje en temperament. Aaron gaf zelf toe dat hij soms ook wel eens een niet zo heel liefkozende bui kon hebben en soms kwam die maar al te goed uit. Kort bevochtigde hij zijn lippen voordat hij een kus op haar voorhoofd gaf. Haar lichaam voelde zacht en straalde heerlijke warmte uit. Daarbij rook ze altijd erg lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:20 am

Ze liet zichzelf nog een enkele keer ontspannend uitademen, maar liet hem toen los. 'Sorry, ik heb best wel honger,' zei ze zachtjes en sprong uit bed. Ze deed een boxer en shirt van hem aan - ze vond het heerlijk om jongenskleding te dragen - en liep naar beneden. 'Wil je ook wat, Aaron? We kunnen wel in bed eten.' Ze deed de koelkast open en zocht naar iets lekkers om te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:27 am

Aaron strekte zich uit in bed en keek zonder schaamte naar het prachtige lichaam van Hestia. Bestudeerde het echter. 'Kies maar wat,' riep hij naar beneden waarna ook hij naar de andere kamer liep om verder te werken aan de muur. Enkel bracht hij er dit keer meer trekjes in van haar gezicht. Snel tekenend met een potlood op de muur waardoor de verhoudingen niet zouden kloppen, maar wel hij straks Hestia op de muur kon zetten. Toch haar ogen vol plezier en liefde. Zoals ze prachtig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:34 am

Ze had maar wat spullen bij elkaar gepakt, zoals fruit en brood, en liep daarmee naar boven. Ze zette het dienblad in de slaapkamer neer, waar hij opeens niet was, en liep dus verder naar een andere kamer, waar ze in al die dagen nog niet was geweest. 'Aaron?' vroeg ze en keek om de hoek. Daar zag ze hem op de muur tekenen. Ze legde haar hoofd tegen de deuropening en glimlachte. 'Wat maak je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:57 am

Aaron keek met een glimlach om zijn schouder. 'Om eerlijk te zijn? Oké, heel eerlijk ben ik jou aan het tekenen. Je gezicht. Zoals ik je het liefst zie. Wat seks niet allemaal met een mens kan doen.' Voor hem was het altijd een bron van inspiratie geweest. Hij legde de laatste details aan de schets waarna hij het potlood op de vensterbank legde en naar haar toe liep. Zacht tilde hij haar op tegen de deurpost om haar zo verlangend te kussen. 'Staat je goed,' fluisterde hij, doelend op zijn kleding. Het was fijn dat ze deels naar hem rook. Zijn lippen vonden al snel weer die van haar. Dat dit zo goed kon voelen had hij nooit durven geloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:01 am

Ze bekeek de tekening en glimlachte nog breder. 'Hij is mooi,' zei ze eens echt gemeend. 'Je hebt echt talent. Doe je er ook iets mee?' Ze liet zich optillen en zocht met haar lippen weer de zijne op. Het was heerlijk om zo met hem om te gaan. En het ging ook nog eens goed. Elke vervelende opmerking die ze had willen maken, had ze ingeslikt met succes. 'Ja, ik denk dat ik ze maar inpik,' fluisterde ze giechelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Hestia en Aaron
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Thomas en Christian
» Het huis van Victoria en Alexandra
» Het huis van Brad en Beau
» Het Huis van Charlie en Ruth
» Het Huis van Layla en Vince

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: De Huizen-
Ga naar: