Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Hestia en Aaron

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 05, 2012 10:04 am

Aaron beet op zijn lip. 'Geen goede vraag om nu te stellen. Aan mij.' Hij liep naar haar toe, bukte en trok haar zacht tegen zich aan. 'Kom maar mee naar boven. Daar is het toilet dichterbij. En gaat die kater je beter bekomen.' Hij drukte toch een kus tegen haar neus. 'Je bent een onweerstaanbare bitch. Elke keer weer flik je het, maar elke keer weer krijg je het zo voor elkaar. Dat is wat ik weet van één dag. En dat ik je fucking hard haat op sommige momenten.' Hierbij liet hij een klein lampje aan, sloeg toch maar een dekentje rond Hestia. 'Morgen zetten we die ruzie wel verder. Heerlijk met een kater.' Met die woorden liep hij naar boven in het veel te grote bed voor één persoon. Ook hij had slaap, maar was zo opgekropt met woede. Waarom het daarjuist niet naar buiten kwam, wist hij ook niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 4:42 am

'Ik weet het,' fluisterde ze en kon nauwelijks haar ogen openhouden. Ze prikten door de tranen, maar toch moest ze glimlachen bij zijn kusje. Toen hij weg liep, rolde ze van de bank af en slofte de trap op. Daar ging ze in hun bed naast hem liggen en keek naar hem. 'Je bent best wel tof, Aaron,' murmelde ze en viel toen in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 5:16 am

Aaron werd wakker met een warm gedaante naast zich en zag opeens hoe zijn arm rond het tengere lichaampje van Hestia was geslagen. Snel trok hij zich terug en merkte op dat hij het blijkbaar niet zo erg vond. Het was maar... Onbewust geknuffel? Even ging hij rechter zitten en keek haar aan. Bekeek haar. Ze lag er vredig waardoor hij stil zich onder de lakens uitschoof, zijn fototoestel haalde en enkele manuele foto's van haar maakte die hij later moest ontwikkelen. Ze was prachtig. Net zoals deze foto's. Hierna legde hij het weer weg en kroop in bed. Wachtend tot ze zou ontwaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 5:40 am

Met een hoofd die leek te ontploffen werd Hestia wakker. Ze haalde een hand over haar gezicht en keek op. Daar zag ze Aaron liggen, al wakker. 'Goedemorgen,' fluisterde ze en trok zich naar hem toe. Ze legde haar hoofd op zijn borst en sloot haar ogen weer. 'Was gisteravond nou een droom of...?' Ze tastte gepijnigd naar haar hoofd. 'Auwtsj. Hoofdpijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 6:26 am

Aaron grinnikte even en maakte zijn haar tot het kleine dotje dat hij vaak had. Zacht streelde hij over haar rug bij haar arm over zijn borstkas. 'Met die hoofdpijn, nee, het was echt.' Hierbij ging hij even door haar haren. 'Maar volgens mij heb je toch nog goed geslapen. Niet?' Even staarde hij naar haar lippen, maar al snel keek hij haar weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 6:54 am

'Het was echt,' herhaalde ze hem zacht en hoestte. Ze keek hem aan en glimlachte. 'Ik heb goed geslapen,' stemde ze in. 'Jij?' Ze duwde zichzelf omhoog en ging rechtop zitten, waarna ze zich uitstrekte. 'Zullen we zometeen dan maar gaan ontbijten? Ik barst van de honger.' Ze gaapte en haar gezicht vertrok weer van de pijn. 'En zometeen ga ik maar even douchen, denk ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 7:26 am

Aaron bracht zichzelf naar haar toe, maar net voor hij realiseerde wat hij wou gaan doen, trok hij zichzelf terug. 'Wauw, ik wou je opeens kussen?' Hierbij stak hij twee benen uit bed en rekte zichzelf ook uit. Hij vond het niet erg om in boxershort rond te lopen. 'Enkel kook ik je dit keer geen ontbijt, darling.' Hij liep naar beneden om koffie te zetten waar de koude keukentegels zijn huid ontmoette. Enkel viel zijn blik op wat er zich buiten allemaal afspeelde en dat was nog niet heel veel. Slechts vogels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brad

Brad


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 8:42 am

Haar lippen weken verlangend uiteen toen hij dichtbij kwam, maar kwamen weer hard op elkaar toen hij zich weer terug trok. 'Dat zag ik,' zei ze grimmig en sloeg de deken van haar af. Zelf liep ze ook enkel in haar lingerie, maar schaamde zich niet. Ze liep achter hem aan en haalde er yoghurt uit. Ze maakte voor zichzelf een bak met muesli erin en ging aan de tafel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 8:48 am

Aaron draaide zich om toen de koffie klaar was. 'Je wou me ook kussen. Ik zag het.' Met een grijns keek hij haar aan toen hij ging zitten met een kop dampende koffie voor haar neus. Hij deed er wat melk en suiker in. Dat ze het niet deed zei weer dan genoeg. 'Wanneer wou je verder kibbelen?' Dit laatste op een geheel plagende toon, maar het was haar niet vergeven. Mooi niet dat Aaron zich zou laten versieren door haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 9:41 am

Ze haalde haar schouder op en speelde met haar yoghurt. 'Misschien,' mompelde ze en nam weer een hap. 'En kibbel gerust verder. Ik kan vast wel iets hebben deze ochtend. Waarschijnlijk niet, maar we kunnen er altijd op gokken.' Ze keek hem aan. 'Had ik je eigenlijk nog goed geraakt met die schoen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 9:47 am

Aaron was eigenlijk nooit een grote eter in de ochtend. 'En hallo afstandelijkheid. Ook weer een goede morgen. Ja, op mijn rug. Maar als je dat goed laat voelen dan is het een nee.' Hierbij stond hij op, liep naar de woonkamer waar het warmer was. In een leren zetel nam hij zijn schetsboek erbij en begon verder aan zijn tekening. Het zou een pauw worden. Enkel waren zijn veren met allemaal andere motieven en helemaal niet zoals die van een pauw zelf. Eerder zoals oud behangpapier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 9:58 am

Ze rolde ongeïnteresseerd en onaangedaan met haar ogen. En het zeiken begon weer van voor af aan. Ze legde haar bak in de gootsteen en liep toen de kamer binnen. Kort zocht ze naar iets en vond het toen. Het was een balk met niets eronder. Ze pakte hem vast en begon zich op te trekken. 'Wat teken je? Mij?' grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 6:12 pm

Aaron rolde dit keer zijn ogen bij haar stem. Hij haatte het dat elke keer hij zich aangetrokken tot Hesta voelde, zij in een irritant, klein, monster veranderde. 'Een naaktportret van jou,' zei hij lichtjes geonintressseerd. 'Ben jij nu aan het optrekken in lingerie? Schat, je voorgevel ziet er al goed genoeg uit.' Hierbij grijnsde hij lichtjes en stopte bij haar borsten. Ze had een mooi lichaam. Koelbloedig als anders ging hij gewoon weer tekenen alsof haar lichaam wel te weerstaan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 9:42 pm

Ze lachte hijgend en na paar keer opgetrokken te hebben, liet ze weer los. 'Ik wil liever poseren dan dat jij met je fantasie mij naakt tekent,' plaagde ze hem en ging op de bank zitten. 'Aha, nu weet ik waar je naar kijkt als je naar mij kijkt.' Ze stond weer op en ging op de leuning van zijn stoel zitten om zijn tekening te bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 4:40 am

Aaron lachte enkel even. 'Werkelijk? Alsof je dat zou gaan doen. Of is dat nu een uitdaging?' Enkel had hij afgesproken met zichzelf dat het niet te ver zou komen met Hestia. Niet nadat ze met een andere jongeman naar bed was geweest hier. Die niet hem was. Ook betwijfelde hij of hij dat wel zou meemaken. 'Wat ga je doen vandaag?' Misschien was het nogal bot gevraagd. Hierbij keek hij haar even kort aan en gaf toen weer aandacht aan zijn tekening.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 5:09 am

'Tuurlijk zou ik dat doen. Kom op, na alles wat ik gedaan en gezegd heb, denk je echt dat het niet aan durf om me uit te kleden?' Ze grinnikte en dacht even na. 'Weet niet. De mensen bij de karaoke bar waren cool. Misschien ga ik wat joggen of wat mensen ontmoeten.' Ze haalde haar schouders op. 'Jij dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 11:07 am

'Schilderen en foto's ontwikkelen. Misschien straks iets drinken. Mensen ontmoeten hé? Je gebruikt toch wel een condoom mag ik hopen?' Nee, Aaron zou haar helemaal niet gemakkelijk vergeven. 'En ja, ik zou me natuurlijk durven uitkleden. Maar wil je het daarmee goedmaken? Gaat niet werken.' Aaron keek haar aan en legde de blok weg. Zacht drukte hij haar op zijn schoot. 'Als jij uit de kleren gaat dan zou het niet zijn om je vast te leggen. Toch niet als het aan mij ligt.' Hierbij beet hij even op zijn onderlip, maar keek haar speels aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 11:41 pm

Ze rolde met haar ogen en keek hem ongelovig aan. 'Nee, ik zal je de extra Hestia's op deze wereld besparen,' spotte ze en stond op. Alhoewel, haar kinderen met Thomas zouden wel echt onwijs knap zijn geweest. Grinnikend keek ze hem aan en liet hem haar op zijn schoot trekken. Ze gleed met haar vinger over zijn lippen en hield haar hoofd schuin. 'Ik kan toch niet lang genoeg poseren voor zo'n tekening,' giechelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 12:32 am

'Waarschijnlijk niet,' zei Aaron met een mystieke grijns waarna hij even wat lokken uit haar gezicht streelde. Hesta was mooi en technisch gezien zat ze erg verleidelijk op zijn schoot. Op enkel zijn boxershort. Het enigste wat hen niet naakt liet zijn. 'Dus wat kan je wel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 4:43 am

'Oké, blijf zo zitten!' zei ze snel en pakte zijn camera. 'Precies met die glimlach.' Ze maakte een foto van hem en ging toen weer op zijn schoot zitten. 'Ik houd van die manier van glimlachen van je,' gaf ze toe. Ze streelde zijn borst en bewoog haar mond naar zijn oor. 'Wat ik wel kan?' grinnikte ze fluisterend. 'Iemand heel erg speciaal laten voelen voor een bepaalde tijd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 5:21 am

Aaron lachte na de foto en schudde onbegrijpbaar zijn hoofd. 'Dus zo wind je ze rond je vinger hé?' fluisterde hij speels en keek haar met een grijns aan. Zijn lippen kwamen verlangend op die van haar terecht. Ze was speciaal, raar, stom en vreselijk irritant, maar ook zo onweerstaanbaar. Hoeveel weerstand hij ook tegen haar zou bieden; vijandig genoeg zou hij zich nooit kunnen opstellen. Het was raar om te bedenken hoe hij haar nu al kuste alsof hij haar alles vergeven had, maar als de daad zelf erbij zou komen dan zou hij enkel weigeren. Misschien nét voor die daad. Als het al zo ver zou komen. Met Hestia wist je maar nooit. 'Ik wil geen bepaalde tijd. Liever onbeperkt,' fluisterde hij terug. 'Ik hou van je manier van kijken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 5:46 am

Ze legde haar armen om zijn nek en trok hem zo nog dichter tegen hem aan tijdens het kussen. No way dat ze hem korter dan paar minuten zou loslaten. Nu ze hem had, zou ze hem ook echt niet laten gaan. Ze maakte zich van hem los en glimlachte naar hem. 'Onbeperkt,' herhaalde ze hem fluisterend en drukte weer haar lippen op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 6:25 am

Aaron gaf zich over haar aan en kuste haar terug. Hij streelde door haar haren, maar niet zacht meer. Nee, hij gaf het teken aan wat hij van haar vond en dat was dat ze aantrekkelijk was. Dat hij haar wou begeren wanneer dat mogelijk was. Enkel wist hij dat hij voor een lange liefde zocht. Nee, hij liet die naar zich toekomen, maar Hestia zou hem nooit zo zien. En hij zag haar niet als die persoon om zich mee te binden. Misschien was dit wel goed voor hun huwelijk. Dat hield Aaron zich toch voor. Hij stopte even en staarde enkel in haar ogen terwijl een duim over haar wang streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hestia

Hestia


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 7:33 am

Ze keek hem met een verleidelijke glimlach aan en gooide haar haren over haar schouders. Ze duwde hem weer tegen de stoel aan en kuste hem vurig. Nu ze hem had, trok ze ook alles uit de kast. Haar knieen zette ze naast zijn middel en zo duwde ze zichzelf tegen zijn borst aan. 'Aaron,' murmelde ze steeds maar weer, 'Aaron.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitimeza sep 08, 2012 1:00 pm

Aaron voelde hoe haar lichaam tegen dat van hem kwam, hoe et leek te branden. Nee, dit was geen liefde. Dit was lust. Lust naar seks. 'Ja Hestia?' plaagd liet hij een vinger langs de vorm van haar borsten gaan. Hierbij kuste hij langs haar hals enkele malen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Hestia en Aaron   Het huis van Hestia en Aaron - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Hestia en Aaron
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Thomas en Christian
» Het huis van Victoria en Alexandra
» Het huis van Brad en Beau
» Het Huis van Charlie en Ruth
» Het Huis van Layla en Vince

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: De Huizen-
Ga naar: