Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Isemay en Jake

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimedi sep 25, 2012 12:05 am

Hij glimlachte even toen ze hem een handdoek gaf. Ze had haar lichaam alweer bedekt en hem de rug toegekeerd met het afdrogen. Hij droogde zichzelf vluchtig af en hing zijn handdoek rond zijn middel. 'Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga mijn, ons, bed in.' Aan dat mijn en ons gedoe zou hij nog wel even moeten wennen. Hij nam een boxer uit de kast in de slaapkamer, waarbij hem opviel dat ze zijn kleding ook had geordend, en trok deze aan. Zijn toilettasinhoud stond al in de badkamer waar hij dan ook zijn tandenborstel nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimeza jan 05, 2013 11:25 am

Isemay keek hem na. Voor een moment stond ze als verlamd in de badkamer. Jake had zijn plezier gehad in de badkamer en nu zou hij haar niet meer nodig hebben. Ze nam haar eigen tandenborstel, poetste haar tanden en maakte daarna haar haren in een dot. 'Ik ga ook slapen.' Ze droogde zich af toen hij in de badkamer stond, trok snel een slipje aan en een nachtkleedje van zacht zijden. Ze vond het fijn om in die stof te slapen en zo kroop ze onder de dons. 'Slaapwel, Jake.' Bij die woorden sloot ze haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimezo jan 06, 2013 3:32 am

Terwijl Jake de slaapkamer weer inliep lag Isemay al in bed. Aan de linkerkant. Ze had haar ogen al gesloten wat haar er vredig uit liet zien. Hij knipte het licht uit en kroop naast haar in bed. Zijn best doen, hij moest wel... Even twijfelde hij over wat hij wel of niet zou doen. Uiteindelijk besloot hij door zachtjes een kus op haar voorhoofd te plaatsen. 'Slaapwel Isemay en droom zacht,' hij legde niets zijn armen om haar heen en ging niet tegen haar aanliggen, maar ging gewoon naast haar liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimezo jan 06, 2013 12:01 pm

Isemay werd wakker door hete adem tegen haar gezicht. Blijkbaar was ze deze avond tegen Jake gekropen zonder er werkelijk besef van te hebben. Zijn ogen waren dicht en zijn gezicht was zo schattig. Ze dacht terug aan de douche waardoor enkele vlinders leken te ontwaken. Het was zo spannend geweest. Zacht gleden enkele vingers langs zijn wang als een zorgzaam gebaar. 'Jake? Wakker worden,' fluisterde ze zacht bij zijn oorschelp, maar verstopt daarna haar gezicht tegen zijn lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimezo jan 06, 2013 12:11 pm

Jake kneep zijn ogen dicht toen hij een fluistering hoorde. Waar was hij? Wie was er? Automatisch rekte hij zich uit waarbij hij voelde dat er iemand tegen hem aan lag. Hij opende zijn ogen en staarde de duisternis in. 'Hey,' zei hij zachtjes met een schore ochtend stem terwijl zijn ogen wende aan de duisternis. Isemay - haar naam schoot in zijn gedachte en al snel herkende de blonde bos krullen en de geur van de shampoo van gisteravond. 'Hoe laat is het?' vroeg hij terwijl hij zijn hand zachtjes op haar legde. Ze was tegen hem aangekropen vanacht... Dat had absoluut iets liefs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimezo jan 06, 2013 1:06 pm

Isemay glimlachte tegen zijn borstkas. Ze voelde hoe ook een hand haar opzocht. 'Halftien, maar we moeten nog niet opstaan. Toch?' Zachtjes gleed een hand over zijn borstkas en keek ze hem in zijn ogen. Een zwak licht scheen binnen en zo konden ze elkaar zien. 'Heb je goed geslapen?' Ze vond het fijn om hier in deze omhelzing te liggen. Haar gedachten gingen terug naar hun kus van die avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimezo jan 06, 2013 7:34 pm

Jake glimlachte even. 'Nee,' hij had het idee dat het nog veel vroeger was, maar dat zou wel aan hem hebben gelegen. 'Ik heb heerlijk geslapen,' bekende hij eerlijk. Hij ging even met zijn hand door haar lokken, haar lokken die door elkaar zaten door het slapen. 'En jij?' 's morgens was niet bepaald zijn beste moment van de dag. Hij deed er altijd even over om goed en wel wakker te zijn en zich weer voor te doen zoals hij zich wou voordoen. Misschien was dat dan nu in het voordeel van Isemay.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimema jan 07, 2013 10:56 am

Isemay glimlachte naar hem toen hij door haar haren streek. Hij zag er knap uit zonder dat kinderachtige mutsje. Ze knikte op zijn vraag. 'Lijkt me van wel, want ik ben helemaal tegen je aangekropen zonder het echt te beseffen.' Ze keek even naar zijn lippen en toen weer in zijn ogen. Ze lag hier. Probeerde hem lichtjes te verleiden. Te verleiden om haar te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimema jan 07, 2013 11:38 am

'Dat merk ik,' zei hij met een kleine glimlach, 'de mooie prinses in de armen van het angstaanjagende monster.' Als hij zou gokken op hoe haar ouders waren vreesde hij dat hij inderdaad een soort monster zou moeten voorstellen voor hun. Voor zijn eigen moeder waarschijnlijk ook, enkel niet zo als hij nu deed. Met zijn neus streelde hij zacht langs de hare waarna hij zijn lippen op het puntje van haar neus zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimedi jan 08, 2013 10:10 am

Isemay voelde hoe een prikkel door haar ruggengraat ging. Het was heerlijk om zo bij Jake te liggen. Zachtjes giechelde ze en streelde langs zijn borstkas tot zijn schouder. 'Een kus maakt meestal alles goed in een sprookje.' Ze bracht haar hoofd naar achter, keek hem aan en spande haar vingers meer aan rond zijn schouder. Zachtjes drukte ze haar lippen op de zijne. Lichtjes afwachtend, maar al snel durfde ze het initiatief te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimedi jan 08, 2013 11:17 am

Hij voelde hoe ze haar lippen op die van hem zetten, enigszins verrast liet hij zich door haar kussen en ging hij daar zelf in mee. Ergens zei iets dat dit niet eerlijk was tegenover haar, een ander deel dat hij zijn klep moest houden en het er van moest nemen. 'Was ik dan nu de kikker die in een prins verander? Want meestal is het toch iets met prinsessen en prinsen die na een kus een happily ever after hebben?' zachtjes streelde hij haar en drukte toch nog eens zijn lippen zacht op die van haar. Haar lippen smaakte heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimedi jan 08, 2013 11:28 am

Isemay genoot van hun moment sapen en keek hem met een glimlach aan waarna hij haar meteen terug kuste en ze zich daar in liet mee voeren. 'Je kan het zo stellen, of wel Belle en het Beest. Zoals jij het je voorstelde.' Ze glimlachte naar hem en streelde over zijn wang met een andere vrije hand terwijl zê haaar lichaam tegen dat van hem nestelde. 'Gaan we wat doen vandaag? Samen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimedi jan 08, 2013 11:42 am

'Oja, Belle en het beest kan natuurlijk ook nog,' zei hij met een glimlach. Hij draaide zich op zijn rug en trok Isemay mee op hem waarna hij de dekens meer over haar heen legde. 'Ontbijten?' stelde hij voor waarbij hij zachtjes zijn neus weer tegen de hare drukte. 'Om mee te beginnen tenminste, en als we nog lang wachten brunchen. Maar, ik weet het niet? Ideeën?' hij speelde ondertussen met enkele van haar haarlokken. Elkaar leren kennen was misschien een goed idee, maar daar zag hij op zich alleen maar tegen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimewo jan 09, 2013 5:04 am

Isemay glimlachte tegen zijn lippen aan. Het was heerlijk om hier zo te liggen. Met hem. May dacht na over zijn vraag. Eigenlijk wist ze het niet, ze wist niet wat ze wou doen vandaag. 'Ontbijten klinkt goed. Ik zal je zo wat maken.' Zacht drukte ze haar lippen op zijn wang en brachten toen hun neuzen weer bij elkaar. 'Wat vind je leuk om te doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimewo jan 09, 2013 5:37 am

Jake glimlachte even, hoewel deze niet lang stand hield. God, straks ging hij zich nog schuldig voelen ook. Ze bood aan ontbijt voor hem te maken en het enige waar hij aan dacht was hoe lang het zou duren voor hij haar naakte lichaam weer zou zien. Hij was gisteren echt een eikel geweest en zij was daadwerkelijk lief voor hem. Op haar vraag wat hij leuk vond om te doen wist hij zo snel geen goed antwoord. 'Alles, of nouja - bijna alles.' het stomme was dat hij ook niet echt hobby's had, de kaatste jaren heeft hij enkel gewerkt, achter meiden aangezeten, wezen stappen. Zolang hij maar bezig was was het goed. Hij was allang blij dat hij bij zijn pa weg was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimewo jan 09, 2013 5:56 am

Isemay keek hoe Jake zijn glimlach verdween. 'We zullen wel zien. Misschien. Een dagje niets doen is ook altijd leuk.' Weer speelde ze met zijn haar en drukte enkele kusjes in zijn hals terwijl zz voelde hoe haar lichaam dat van hem raakte. Het was fijn om op hem te liggen en Isemay wist dat die gedachten fout was. 'Waarom verberg je dat prachtige haar achter een muts?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimewo jan 09, 2013 6:10 am

'Misschien,' hij stopte even om wat moed bij elkaar te rapen. Hij was misschien stiekem toch een tikkeltje bang om zich open te stellen. 'Misschien kunnen we elkaar een beetje leren kennen vandaag,' zei hij met een voorzichtige stem. Hij gaf haar de ruimte om haar lippen in zijn nek te plaatsen en streelde zacht door haar haren. Haar vraag verraste hem en zonder na te denken antwoorde hij al. 'Scheelt in het doen van mijn haar. Waarom verberg jij jouw prachtige lichaam onder kleding?' al snel besefte hij wat voor een stomme opmerking dat was en sloot hij zijn ogen. 'Oke, voor die opmerking mag je me slaan...' met die woorden bood hij op zijn manier zijn excuses aan, en ergens hoopte hij dat ze dat wist. Hij opende zijn ogen toch om haar reactie te peilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimewo jan 09, 2013 10:18 am

Isemay keek abrupt op in zijn ogen bij die vraag. Toch bleef ze liggen en keek ze beschamend weg. Jake had haar naakt gezien. Tot nu toe was ze nog nooit zo intiem geweest met mannen als met hem. Toch wist ze dat ze gedwongen was om over wat anders te beginnen. 'Ja, elkaar leren kennen lijkt me leuk.' zei ze met rode wangen en een verlegen glimlachje, waarna ze zich beter legde op hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimewo jan 09, 2013 10:52 am

Oh god, ze durfde hem niet eens meer aan te kijken. Geweldig, nu voelde hij zich schuldig. 'Isemay... Sorry - je bent prachtig, daar niet van, maar mijn opmerking was gewoonweg bot... Daarbij zie je er ook prachtig uit met kleding.' Ondanks dat ze er overheen praatte, moest hij dat toch even gezegd hebben. 'Nou les één over mij heb je inmiddels geleerd. Ik ben een eikel zelfs nu ik probeerde dat niet te zijn.' met een zucht keek hij haar aan. Het was schattig hoe haar wangen rood waren gekleurd, maar ze had hem moeten slaan in plaats van erover heen praten.
____
Oké Jake doet me nu officieel denken aan de jongen waarmee ik een date heb... Hij kan echt een schat zijn, maar soms is hij echt een eikel en een vriendin van mij had hem ook absoluut even een knietje moeten geven. Gosh wat haal ik mezelf op mijn hals haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimedo jan 10, 2013 10:42 am

Isemay keek hem aan en schudde zijn hoofd. 'Ik ben degene die ons van seks weerhoud. Nietwaar? Anders hadden we gisteren zo gelegen als nu,' zei ze stuntelig en met een nog roder hoofd. 'Je kan er weinig aan doen... Het is iets Jakes-achtig... Om te zeggen wat je... Denkt,' Ze keek hem een beetje verlegen aan, maar ging daarna door haar haren om zich wr neer te leggen. Met haar hoofd in zijn hals en streeelde zachtjes deze met haar vingers. 'Bedankt, denk ik, trouwens. En Jake, ik vind jou ook mooi met kleren aan, knap.' giechelde ze. Toch probeerde ze een beetje grappig over te komen. 'Zal ik dan maar eens een ontbijtje gaan maken of blijven we liggen?' Ze wist dat ze over haar schrik heen moest komen, om zich open te stellen tot hem. Zo deed hij hetzelfde, maar dat zou een prijs hebben. Haar maagdelijkheid in ruil voor zijn liefde. Hun liefde.
---
Oeh! Denise heeft een date, Denise heeft een dateeeeuh! Alle jongens kunnen echt wel strontzakken zijn! Zo is de jongen waarmee ik nu SMS zo leuk, maar soms zo pervert!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimedo jan 10, 2013 11:26 am

Jake moest lachen, maar meer om de eerste opmerking dan de opmerking waarna ze begon te giechelen. Ergens wou hij er tegen in gaan, het sloeg nergens op dat ze de schuld op zich nam. Het was haar geloof dat zou hij moeten respecteren. Zij geloofde ergens in. Het enige waar hij in geloofde was, ja, wat was dat eigenlijk. Daarbij zei hij niet alles wat hij dacht. 'We gaan wel ontbijten,' zei hij terwijl hij zijn hand uit haar haar haalde. 'Zal ik dan maar even iets aantrekken?' vroeg hij doelend op dat ze zei dat ze hem knap vond met kleren aan.
______
Ja, ik heb een date haha. Als hij nog durft de 27ste... Perfert als in manipulatief of moest het pervers zijn? Cos my date is both. Nouja ik kan wel echt met hem lachen via whatsapp en alles en hij is echt heel lief af en toe, maar het is best een dubbel gevoel. Nouja zolang hij mij maar niets flikt want dan geef ik hem een knietje. En we gaan naar de dierentuin dus hoeveel kan hij flikken? Haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimezo jan 13, 2013 9:47 am

Isemay keek hem aan. Ze was zo verward. 'Je hebt toch kleren aan?' Ze streek onbewust langs de rand voor zijn boxershort om dit te bevestigen en voelde hoe ze een beetje rood werd. 'Dit is ook prima. Ik wil rustig wakker worden.' Zacht drukte ze haar lippen op zijn borstkas en keek hem lichtjes plagend aan. Het was fijn om spanning op te bouwen. Om hem alles te geven, maar toch net niet. May verkende het pad van verleiden, van seksueel contact zonder schuldgevoel en heerlijke passie. Dit allemaal met en dankzij Jake.
----
Pervers! Maar voor de rest is hij echt een lieve jongens en krijg ik vlinders in mijn buikje. Awh! Veel succes met je date.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimezo jan 13, 2013 10:52 am

Een tibteling ging door hen heen bij haar vinger die streelde langs de rand van zijn boxershort. Er verscheen een speelse glimlach rond zijn lippen. 'Wat u wilt,' met zijn vinger tilde hij haar kin omhoog om haar zacht te kussen. Hij hield verder zijn mond. Bijna bij alles wat hij wou zeggen was hij bang dat zij het niet zou waarderen. Als fat niet snel anders werd dan werd hij gek.
_____
Thanks gonna need That haha (:
Jij voelt er zeker niets voor om verder te gaan met Alex en Vic? Haha x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimezo jan 13, 2013 10:58 am

Isemay kuste hem zacht, innig, maar toch passioneel terug. Ze liet het toe om zijn tong zacht haar mond te laten verkennen. Haar handen streelden over zijn bloot borstkas en door zijn haren. Ze liet zich vrijer, losser dan normaal. Hij zou haar man worden en zij zou de zijne worden. Niets dat hun nog kon scheiden. Jake was een man waarvan je kon houden. Hij was irritant, maar eigenlijk ook een nette of lieve jongeman. Hij liet het alleen niet zo blijken.

-------
Nee, niet meteen... Misschien binnenkort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitimezo jan 13, 2013 11:07 am

Jake liet zich door Isemay meenemen in de kus en drong met zijn tong haar mond binnen. Niet iets wat hij gepland had, maar als zij hem niet tegen hield deed hij dat ook niet. Hoewel hij opdat moment meer bezig was met haar hand op zijn borstkas en de hand in zijn haar. Zijn hand op haar onderrug waarmee hij haar dichter bij zich nam en zijn andere hand zacht en teder tegen haar wang waarna hij deze door hij haar liet strelen.
____
Kijk maar (: Gaat het al beter trouwens?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 5 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Isemay en Jake
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Huis van Layla en Vince
» Het huis van Thomas en Christian
» Het huis van Brad en Beau
» Het huis van Hestia en Aaron
» Het Huis van Charlie en Ruth

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: De Huizen-
Ga naar: