Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Isemay en Jake

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:48 am

Isemay lachte even. 'Dat was niet onze voorwaarden, Jake. Je ging je best doen om dit te laten werken. Ik niet persé.' Weer smeerde ze zich in met een heerlijke douchegel die naar bloemen rook. Het was fijn om terug het warme water te voelen. Hierstaan met Jake zorgde voor spannende kriebels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 11:19 am

Jake draaide zich om en wierp over haar schouder een blik op haar goedgevormde borsten. Met een washandje met douchegel begon hij haar rug zonder echte waarschuwing zachtjes in te zepen. Keurig boven haar billen blijvend en niet te ver langs haar zij gaand. 'Dit kan ook prima werken als je me aankijkt.' hij draaide haar zacht aan haar schouders om en keek haar enkel aan te kijken. Hij hield zich in niet haar lichaam te bekijken, omdat hij wist dat ze dat niet wou, en ging verder haar rug in te zepen. Daardoor stonden ze wel dichter bij elkaar, maar ze raakte elkaar nog niet. Het inzepen was ondertussene ook meer strelen geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:12 am

Isemay leek helemala te bevriezen en liet zich omdraaien. Ze had wel eens films gezien waarbij mensen elkaar begonnen te bespringen en te zoenen, maar Jake hield het op een zacht gebaar en dat was haar rug inzepen. Ze wist niet goed wat ze moest doen dus zocht ze maar naar zijn andere hand waarin ze kneep. Ze was nerveus en wist helemaal niet wat te doen op dit moment. Ze voelde zich beschaamd. Nog nooit had ze zich zo naakt voor de ogen van een jongeman bevonden. Het hoorde ook gewoon niet! Hem aankijke kon ze af en toe, maar dat waren enkel wanhopige blikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:41 am

Bij de wanhopige blikken moest hij een zucht inhouden. Met zijn hand gleed hij even over haar rug. Hij deed de washand af en streelde met die hand langs haar wang. Isemay had Zijn hand vastgenomen waar hij nu zachtjes met zijn hand over streelden. Hij vond het oprecht jammer dat zij hier helemaal niet van kon genieten, zo leek het. 'Isemay, je vroeg me net iets, voor ik ging eten.' Hij doelde op haar vraag of hij haar wou kussen en hoopte dat ze dat wist. 'De vraag is alleen niet of ik het wil, maar of jij het goed vind als ik het doe.' Hij keek nog steeds in de richting van haar ogen in de hoop dat ze terug zou kijken. Het heerlijk warme water stroomde over hun heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 9:51 am

Isemay staarde hem even aan bij die woorden. Er was dus toch nog wel dat stukje hoop? 'Ik weet niet meer wat ik wil, Jake. Want wat ik wou was niet dit; niet naakt staan voor een jongeman die ik amper ken. Nee. Ik stelde me dit voor bij iemand waar ik hartstochelijk op verliefd was. Op zijn minst verliefd.' Haar woorden kwamen er fluisterend uit. 'Dus waarom ook niet? Waarom zou ik het niet willen?' Doelend op het feit dat hij haar mocht kussen. Haar hand kwam los van de zijne en streelde over zijn borstkas. Keek naar zijn spieren en staard vooral af en toe weg, maar dan toch weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimedo sep 13, 2012 10:26 am

Ze was uit eigen beweging bij hem onder de douche komen staan, ondanks dat dit niet was wat ze wou. 'Meestal gebeuren dingen niet zoals je wilt dat ze gebeuren. Dat hoeft niet altijd slecht te zijn.' Jake zijn hand gleed door haar natte haren terwijl hij de hand die ze had losgelaten losjes op haar onderrug legde. Er zouden vast zat redenen zijn waarom zij het niet zou willen, maar daar hoefde hij haar niet op te wijzen. Het puntje van zijn neus liet hij contact maken met die van haar waarna hij deze langs elkaar heen liet glijden om zijn lippen op die van haar te plaatsen en haar zacht te kussen. Het was niet alleen nieuw voor haar hoe ze hier stonden, dit, op deze manier, was ook nieuw voor hem en hij wist dat de warmte echt niet alleen door de stralen uit de douchekop kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 4:59 am

Isemay liet zich overdonderen door woorden en zachte, zoete kussen. Haar lichaam leek weer warm te worden, bloed leek weer te stromen. Ze vond een klein beetje moed waarbij haar hand zich op zijn zij legde en deze zachtjes streelde. Jake was oké, maar dit voelde zo raar aan. Ze voelde zich onbeschermd en helemaal niet het keurige meisje die haar moeder en vader hadden grootgebracht. 'Geen seks,' fluisterde ze enkel waarschuwend, maar of het nu voor hem of voor haar was, wist ze niet. Hierbij drukte ze weer zachtjes haar lippen terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 5:14 am

Hij glimlachte bij haar waarschuwende fluistering, maar beantwoorden haar lippen voor hij er op in ging. 'Als ik ons een kans geef, zal ik dat moeten respecteren, nietwaar?' Jake haatte zichzelf aan de ene kant op dit moment omdat hij veel te lief tegen haar deed nu. Veel goeds had dat nooit opgebracht. Opnieuw plaatste hij zijn lippen op die van haar waarna hij een spoor kusjes richting haar oor trok. Jake had Isemay nu dolgraag tegen zich aan getrokken, maar liet dat bewust van haar af hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 5:41 am

Isemay kuste hem terug en voelde hoe de wand van de douche haar rug ontmoette. Een hand streelde over zijn borstkas waarbij ze hem aankeek toen hij sprak. 'Ja, als je daar echt moeite voor wilt doen, krijg je iets veel mooiers terug. Niet waar?' Ze doelde op het feit dat ze maagd zou zijn en het helemaal nieuw voor haar zou zijn om zo intiem te zijn met een man. Even keek ze hem aan. Meende hij het ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 11:45 am

Jake glimlachte even oprecht bij haar antwoord. Het was zo heerlijk te zien hoe onschuldig ze was en te gelijk ook niet. Hij schoof zijn voet tegen die van haar aan en streelde met zijn hand door haar haren. Zijn ogen gleden voor het eerst over haar gehele naakte lichaam. Isemay was echt heerlijk om te zien. Jake zocht haar ogen weer op. 'Mooi ben je zeker.' het was waar, maar het was een opmerking om haar te plagen. Ergens had hij het idee dat ze twijfelde over of hij het meende. 'May, ik meen het, ik zal mijn best doen, maar ik kan je niet beloven dat ik alles perfect ga doen. Het is lang geleden dat ik voor iemand anders mijn best heb gedaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimevr sep 14, 2012 6:12 pm

Isemay ging enkel blozen bij zijn woorden. Het feit dat hij haar bekeek, liet haar ongemakkelijk voelen. Toch keek ze hem min-of-meer aan en probeerde dat zo te houden. 'Jake, je bent best lief. Soms.' Ze glimlachte weer verlegen en drukte een zachte kus op zijn borstbeen. Haar armen en dat gebaar zorgde er voor dat dit meer een omhelzing werd. Knuffelen was het niet. Nog niet. Dat vond May zelf erg intiem en al zeker naakt. Ze vond Jake opeens weer knap, aantrekkelijk. Toch als dat was wat ze voor hem voelde. 'En meestal wel knap,' die speelse woorden gingezn zo snel als ze weer verdwenen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 1:09 am

Jake hield een snijdende opmerking in. Na haar kus stonden ze dichter bij elkaar en meer in een omhelzing. Als je het Jake vroeg voelde dat al stukke natuurlijker dan die afstand die net tussen hen beide was geweest. 'Meestal?' vroeg hij gespeeld verontwaardigd. Opnieuw waren zijn ogen op die van haar gericht en boog hij iets naar haar toe om zijn lippen op haar voorhoofd te plaatsen. Enkel had hij de afstand die nog tussen hun in was verkeerd geschat en voelde hij haar borsten zachtjes tegen hem aan komen. Ondanks dat hij dat verre van een verkeerd gevoel vond nam hij de afstand weer terug en keek hij haar verontschuldigend aan. Want eigenlijk wist hij bijna zeker dat zij er niet blij mee was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 4:59 am

Weer schrok Isemay, maar ze voelde plezierige gevoel door haar buik gaan. Haar hoofd leek uit te schreeuwen dat het fout was. Haar ogen opende zich en ontmoette die van haar. Ze voelde zich in een waas. 'Het is goed. Geen seks. Dat is alles.' Hierbij legde ze twijfelachtig haar armen rond hem en vlijde haar hoofd tegen hem aan. Zolang Jake haar maar lief had voor het moment. Voor nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 9:03 pm

Hij glimlachte enkel toen ze zei dat het goed was. Isemay legde haar hoofd op zijn schouder en zijn handen vonden een weg om haar middel. Haar lichaam kwam nu tegen dat van hem aan, waardoor het heerlijke gevoel van twee naakte lichamen die elkaar aanraakte door Jake heen ging. Met een hand streelde hij langs haar rug en zijn lippen drukte hij zachtjes op haar kruin. 'Zo erg is dit niet, of wel?' vroeg hij haar zachtjes, maar ze kon het makkelijk horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimeza sep 15, 2012 11:20 pm

Isemay schudde haar hoofd. 'Nee, maar het voelt best raar op één of andere manier.' Het was nieuw voor haar. Een prikkel die ze nog nooit eerder had gevoeld. Helemaal nieuw, maar het was best fijn. Ongemakkelijk fijn. Ze sloot haar ogen? Het warme water deed deugd en Jake zijn spieren tegen haar lichaam voelde fijn. Twijfeld of het goed was drukte ze kusjes in zijn hals. Haar lippen waren iets of wat begerend naar zijn huid. Misschien meer nieuwsgierig in hoever Jake zou gaan voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 2:22 am

'Het voelt steeds beter als je het mij vraagt.' Jake genoot van haar naakte lichaam tegen dat van hem, het warme water dat over hun heen stroomde en haar lippen in zijn nek. Hij gaf haar de ruimte in zijn hals en streelde zacht en verkennend over haar rug. Zijn ene hand gleed omhoog, terwijl zijn andere hand zich voorzichtig op haar bil waagde, er van uitgaand dat ze het zou aangeven als ze het niet wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 5:31 am

Isemay voelde hoe hij er probeerde van te profiteren en haar bil leek op te zoeken. Ze liet zijn gang gaan. Dit was slechts verkennend en ze wist niet totaal niet of ze het wel leuk zou vinden. Eenmaal de hand erop lag, bleek dat ze het toch niet leuk vond. Er was helemaal niks aan waardoor ze haar lichaam lichtelijk verplaatste. Zijn hand had geen greep meer op een stuk bil. De kusjes in zijn hals waren gestopt. Haar rug stond weer tegen de zijkant van de douche en trok hem met haar mee. Hierbij streelde ze enkele plukken haar uit zijn gezicht. Al beet ze op haar lip. Niet dat ze perse verleidelijk wou overkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimezo sep 16, 2012 11:06 am

Isemay liet merken dat ze het niet wou en Jake liet zijn hand dan ook van haar billen af glijden, hoewel ze daar zelf eigenlijk al voor had gezorgd. Zijn hand vracht hij dan ook omhoog om door haar haar te strelen. Bij het bijten op haar lip liet hij zijn duim even over haar lippen gaan. 'Heb je enig idee hoe verschrikkelijk verleidelijk dat is op dit moment?' vroeg hij haar oprecht nieuwsgierig naar of ze dat door had. Continu deed ze dingen waarmee ze Jake op hol bracht, maar ze leek er niets van door te hebben tegelijkertijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 17, 2012 9:39 am

Isemay keek geschokt in zijn ogen en schudde hevig haar hoofd. Nee, daar was ze zich totaal niet bewust van! Hierbij streelde ze even over zijn achterhoofd. 'Waarom perse dan op dit moment? Omdat ik naak ben? Omdat je seks met me wilt?' Hierbij hield ze lichtjes haar hoofd schuin en beet nog steeds op haar lip. Toen ze zich ervan bewust werd stopte ze hiermee en staarde in zijn ogen. Hij had werkelijk een prachtige iris. May wist niet hoe lang ze nog zou toekomen zonder zijn lippen op de hare te voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 17, 2012 9:52 am

Jake lachte even bij haar geschokte reactie. 'Dat je naakt bent helpt daar zeker aan mee, maar het is denk ik meer dat je zo onschuldig bent en tegelijkertijd ook niet.' legde hij zachtjes uit. Isemay staarde in zijn ogen en hij staarde terug. Even sprongen zijn ogen naar haar lippen toen ze stopte met op haar lip bijten, het moment langer rekkend dan nodig, voor hij zijn lippen naar die van haar bracht. . Heel bewust hield hij zich in om niet op haar lip te bijten, zachtjes of speels. Zijn ene hand lag langs haar nek en zijn andere op haar schouderbladen waar hij zachtjes overheen streelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimezo sep 23, 2012 9:39 am

Isemay liet zich kussen. Ze kon niet anders terwijl haar lichaam helemaal tegen dat van Jake stond. Haar lichaam gaf zich gewonnen aan hem. Zacht streeld haar hand lovend zijn brostkas naar zijn wang en weer terug. 'Onschuldig, maar toch weer niet? Ik begrijp je niet?' Ze kniiperde met haar ogen en pervelde die woorden tegen zijn lippen op. Ze moest het weten, hem begrijpen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimezo sep 23, 2012 10:17 am

Jake keek haar aan. Ze was echt een prachtige verschijning, haar lichaam voelde geweldig tegen het Zijne aan, maar ze bleef een tikje apart. 'We staan naakt tegen elkaar aan, dat noem ik niet meer onschuldig.' legde hij haar uit. Hij Verbeet een opmerking en bracht een hand naar haar haar waar hij zachtjes door streelden. Het viel hem nog tegen dat hij zich zo moest inhouden om niet té ver te gaan. Te ver naar haar idee althans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimezo sep 23, 2012 6:14 pm

Isemay dacht na over zijn woorden. Normaal mocht dit niet of wel... Ze wist niet helemaal of haar belofte enkel de daad zelf inhield ofgewoonweg elk seksueel contact. Hierbij plantte ze haar lippen op de zijne en keek hem daarna met een glimlach aan. 'Het zal wel, maar ik ga er zo onderuit.' Ze liet haar vingertoppen zien die eruit zagen als dat van een oud mensje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimezo sep 23, 2012 6:30 pm

Jake glimlachte even bij haar vingers. Ja, misschien stonden ze al een beetje lang zo onder de douche, maar toch zou je hem er niet over horen klagen. Hij kuste haar nog maals zachtjes op haar lippen voor hij de kraan uit draaide. Hij nam de handdoek die hij voor zichzelf had gepakt en legde deze rond haar schouders. 'Kun je zo even een handdoek voor mij pakken?' vroeg hij terwijl hij haar nog steeds aan keek. De kou uit de badkamer begon langzaam tot zijn huid door te dringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitimema sep 24, 2012 6:18 pm

Isemay nam de handdoek aan, maar sloeg deze over haar romp. Zijn kus was lief en zacht geweest? Wat ervoor zorgde dat ze nog even na smolt. Snel trippelde ze uit de douche om zijn handdoek te nemen en gaf die aan hem. Hierna draaide ze zich om en begon zich af te drogen. Misschien moest de verwarming hier iets hoger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Isemay en Jake
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Huis van Layla en Vince
» Het huis van Thomas en Christian
» Het huis van Brad en Beau
» Het huis van Hestia en Aaron
» Het Huis van Charlie en Ruth

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: De Huizen-
Ga naar: