Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Isemay en Jake

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 05, 2012 11:03 am

'Nee,' zei hij eigenwijs. Het was niet bepaald zijn bedoeling en zo had hij er ook werkelijk niets aan. Hij stopte even voor hij weer wat zei terwijl hij bedacht wat hij eigenlijk ging zeggen. 'Niet zonder te weten waarom je huilt.' Hij wist best dat hij af en toe, oké eigenlijk best vaak, een eerste klas eikel kon zijn, maar dat nam niet weg dat hij hier zou moeten wonen, met haar. Ze waren tenslotte voor de overheid al verloofd en zij leek zich daar min of meer aan vast te klampen.

__
oh wat dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 05, 2012 11:09 am

Ze keek enkel op en wreef eigenwijs haar tranen weg. Opeens vond ze Jake niet meer leuk. Hij was gemeen en onrespectvol en erg irrirant op dit moment. 'Ooit je afgevraagd als dit niet zou werken?' vroeg ze kleintjes waarbij ze ging liggen. Dat dit haar enige kans was op liefde wou ze niet gezged hebben. Weinig jongens, mannen, wouden haar niet meer nadat ze haar kende. Ze konden het niet aan. Daarom is ze eisen en verwachtingen gaan leggen. 'Jake?' Ze slikte even. 'Wil je me kussen?' Isemay voreg het verlegen, maar vroeg er werkelijk om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 05, 2012 11:20 am

Jake leunde met zijn schouder en hoofd tegen de deurpost aan terwijl hij naar haar keek. 'Nee,' antwoordde hij. Dat had hij ook niet, hij was er van uit gegaan dat de kans eigenlijk niet aanwezig was dat dit daadwerkelijk ging werken. Wat er dan zou gebeuren, dat zou hij niet weten. Verward schudde hij even met zijn hoofd. Door verwarring, niet als een negatief antwoord. 'Waarom zou je dat willen? Als ik dat zou doen zou je je echt niet beter voelen als ik op straat een meisje iets te lang aan kijk of iets zeg wat jij niet leuk vind om te horen.' De klank van zijn stem was verbaasd waarna hij op de rand van het bed ging zitten en haar aan keek. Het was echt schattig hoe ze dat vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 05, 2012 11:29 am

Isemay schudde ook haar hoofd verward en trok haar schouders op. 'Als ik aan die arm loop dan zou ik me niet slecht voelen.' Hoe hij hier zat gaf haar een kans, maar toch wist ze niet goed of ze die moest grijpen. Na een tweestrijd bracht ze haar lippen in zijn hals en kuste hem daar enkele malen. Het voelde heerlijk om zo innig te zijn met een ander en als ze kon dan zou ze haar kleren inclusief met die van hem willen uittrrekken, maar schaamte en haar belofte met God en haar gezien en voornamelijk met zichzelf kon ze niet zomaar doorbreken. 'Ik denk iets ergs.' Hierbij fluisterde ze het bijna en wist dat haar wangen nagloeide van haar actie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 05, 2012 11:47 am

Bij haar lippen in zijn hals bewoog hij zijn hoofd automatisch zich meer naar die van haar. Als hij er verder op in gaan zou ze zodra hij ook maar iets afstandelijk zou doen in tranen uit barsten en als hij nu op stond met de boodschap dat hij hier geen trek in had zou dat ook gebeuren. Bij haar fluistering en gloeiende wangen nam bij haar kin zachtjes in zijn hand. 'May, wat wil je? En wat verwacht je van me?' Hij sloot zijn mond voor hij verwijten zou gaan maken. Hij had er simpelweg geen zin in dat ze hem straks van vanalles zou beschuldige.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 4:49 am

Isemay stopte al snel en keek hem aan. Hierbij moest ze even nadenken. 'Nee, ik weet het niet wat ik van je wil. Waarom denk je dat? Misschien dat je ooit van me gaat houden?' Hierbij glimlachte ze kort naar hem. 'Nee, ik weet het niet.' Hierbij ging ze van hem af en ging gewoon op bed liggen. Hierbij staarde ze naar het plafond. Van Jake wou ze eigenlijk veel, maar ze kon het enkel niet allemaal eisen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 7:20 am

Jake liet zich met een zucht achterover vallen waardoor hij naast haar lag en ook zijn ogen op het plafond waren gericht. 'Je denkt serieus dat dit hele project kan werken, toch?' vroeg hij. Haar vragen beantwoorde hij niet, omdat hij die niet wou beantwoorden. 'Je had het net over kinderen, wil je die niet van iemand van wie je houdt?' Nee, hij snapte haar werkelijk niet. Dat hij absoluut nog niet aan kinderen dacht had echt niet alleen te maken met het feit dat je luiers moet verschonen, ze janken en hij zich dood zou irriteren aan van die kleine monsters. Mocht hij ooit denken dat hij kinderen zou willen, zou hij dat willen doen met iemand die je vertrouwd, jaren kent, verliefd op bent en op kan bouwen én een kind moest een vader en een moeder hebben. Hij ging niet zijn vader achter na, no way.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 8:55 am

Isemay rolde met haar ogen en werd opeens vreselijk geirriteerd. 'Ik wil kinderen. Maar niet nu aangezien ik geen seks wilt voor het huwelijk en je verdraait mijn woorden.' Kwaad keek ze opzij. 'Jake, je vraagt twintig keer dezelfde vraag. Blijkbaar wil jij niet dat het werkt tussen ons. Stop dan met moeite nemen. Want heb je dat ooit wel gedaan? Voor iets?' Hierbij schrok ze van haar eigen woorsen en staarde naar het plafond als een gek. Ze wilde niet dat hij boos werd op haar of wat dan ook. Wou hij dat ze hun levens compleet apart leidde dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimedo sep 06, 2012 10:01 am

'Klopt, ik weet nog steeds niet wat ik wil weten. Want je helpt me zo goed je te begrijpen.' God, als ze zo bleef doen zou hij er nog alles aan doen om op elk moment dat zij hier was weg te zijn. 'Moeite nemen? Zat. Maar niet voor dingen waar ik niet in geloof nee.' zei hij geërgerd. 'Waarom zou ik moeite doen hiervoor? Het is niet zo dat ik de eerste de beste bus of trein kan pakken op weg naar huis, of wel soms? Ik zit hier sowieso wel. Met jou, en dat is verdomme de reden waarom ik je probeer te begrijpen, maar jij begrijpt mij geloof ik net zo min.' Geërgerd ging hij weer recht op zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 4:47 am

Isemay haar mond veranderde in een norse streep. 'Wat ik wil is een man die van me houdt, een paar kinderen en dan doodgaan nadat ik een jaar of tachtig ben geworden. Dat wil ik. Goed genoeg voor het idee wat ik wil van het leven? Waar jij tussen moet komen aangezien jij de man bent waarmee ik moét trouwen. Ik verwachtte van jou dat je op zijn minst respect zou tonen of vriendelijk zou zijn, aardig.' Ze legde de nadruk op de verleden tijd aangezien Jake dit niet was. Hij was enkel een zuur, verbitterd, mens. May draaide zich om op haar zij zodat hij haar helemaal niet meer kon aankijken en keek uit het raam waar het stilletjes aan donkerder werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimevr sep 07, 2012 6:48 am

Hij draaide zijn hoofd om naar haar, maar ze had zich de andere kant op gedraaid. 'Ik wil gewoon míjn leven leiden, op míjn manier, maar goed. Soms werkt de rest van de wereld daar niet zo aan mee.' Hij stond op om naar de keuken te gaan. 'Ik ga iets te eten maken, moet jij ook?' Nee, het was geen poging om aardig te doen, het maakte niet uit of hij voor een of twee mensen iets in elkaar ging flansen, maar hij had geen zin dat ze straks met z'n tweeën boven een kookplaat moesten staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 10:32 am

'Nee,' antwoorde ze nors en vooral kortaf. Jake was egoistisch ten opzichte van haar en zichzelf. Maar ze snapte hem ergens wel, hoexwel dit idee ook niet bepaald haar schuld was. Hierbij bleef ze op bed liggen en deed een andere boek open. Een Thriller waarbij even geen roamntiek van de pas kwam. Misschien af en toe een klein beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimezo sep 09, 2012 10:41 am

Jake ging het niet nog een keer vragen n liep naar beneden om in de keuken de kastjes te doorzoeken naar wat ze allemaal had gekocht. Hij kwam al snel uit op het makkelijkste wat ze in huis hadden, wat aardappels en een stukje vlees. Dingen die zonder andere dingen dan wat boter de pan in konden. Hij maakte zijn eten klaar net het idee het daarna op te eten, naar boven te gaan, te douchen en zijn bed in te duiken. Het was vandaag vermoeiend zat geweest zonder Isemay en ze had het enkel vermoeiender gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimema sep 10, 2012 10:00 am

Isemay had besloten om zich te docuhe en net uit de douche met een handdoek enkel rond zich geslagen trof ze Jake voor de badkamerdeur aan (? Lekker spannend!) Hierbij liet ze bijna haar handdoek wegglippen door het opschrikken van zijn aanwezigheid. Mannen aten echt vele te snel naar haar mening en Jake had het nu zeker bevestigd. Boos keek ze hem aan, maar dat mislukte doordat ze helemaal rood werd. Ze liep maar snel langs hem weg verder hun slaapkamer in. Haar handdoek hoger en lager proberend te trekken voor haar lichaam te beschermen tegen het zijne. Tegen zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimema sep 10, 2012 10:22 am

Op het moment dat Jake de slaapkamer in liep merkte hij op dat Isemay niet op het bed lag, maar spendeerde er weinig aandacht aan. Hij liep gelijk de badkamer in waar op dat moment May uit liep. Zijn mond ging open om iets te zeggen, maar sloot deze toen hij zag dat ze enkel een handdoek om had. Met zijn blik gericht op iets heel anders dan haar gezicht, merkte hij amper dat ze rood werd. Geamuseerd keek hij hoe ze wisselend aan de bovenkant en onderkant van haar handdoek meer bloot prijsgaf door haar handdoek hoger en lager te trekken. Hij klakte even met zijn tong en leunde tegen de deurpost aan, benieuwd naar wat ze zou doen als hij bleef staan. Hij moest toegeven dat de verleiding naar haar redelijk groot was op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimema sep 10, 2012 10:31 am

Isemay keek hem enkel aan. Nee, dat was niet juist... Ze keek enkel af-en-toe of hij keek of niet. Hierbij werd ze enkel nog roder. 'Draai je toch om, alsjeblieft.' Hierbij nam ze haar satijnen kamerjas en deed deze boven de handdoek aan, keerde haar rug naar hem en liet zo de handdoek vallen ozdat haar lichaam zo goed als verborgen zat achter een half lang stukje stof en dus boven haar knieen kwam. Voor de speigel begon ze haar haren te kammen. Opgelcuht dat ze er ook eentje in de slaapkamer hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimema sep 10, 2012 10:52 am

Het werd alleen maar vermakelijker voor hem toen ze af-en-toe keek en steeds roder werd. 'Er is niets om je voor te schamen hoor,' merkte hij naar waarheid op. Nadat ze haar kamerjas had aangetrokken en haar handdoek liet vallen leek ze zich meer op haar gemak te voelen. Het dunne satijn gaf meer dan genoeg van de vorm van haar borsten prijs. Via de spiegel bekeek hij zonder enige schaamte haar enkel met dunne stof bedekte borsten en ook haar billen en de rest van haar lichaam nam hij in zich op. Hij kwam naast haar staan en legde zijn handen rond haar middel. 'We hadden best samen kunnen douchen, goed voor het milieu.' hij keek haar met een glimlach aan en liet zijn hand over haar heup glijden waarbij hij een klein stukje bil mee nam. 'Nouja, je weet de douche te vinden.' Hij kon het niet laten een zacht tikje ok haar bil te geven toen hij weg liep en bewust de badkamer deur niet op slot deed. Onder de kamerjas zou ze zich prima kunnen aankleden, eigenlijk gokte hij er ook op dat ze dat toch wel zou doen. De kans dat ze de badkamer binnen zou gaan was groter dan dat ze haar kamerjas zou uitdoen. Hoewel dat dan waarschijnlijk alleen was om hem een klap te verkopen. Hij trok zijn shirt uit en hing de handdoek die hij had gepakt klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 9:04 am

Isemay schrok van hem en zonk bijna weg. Ergens smelte ze ook weer weg bij zijn handen die warm aanvoelde en stevig. Toch keek ze opgelatenweg toen hij haar aankeek. Eindelijk dat hij haar losgelaten, stond ze met een tweestrijd. Ze kon die badkamer ingaan en hem uitdagen, samen met hem de douche inkruipen of doen alsof er niets gebeurd was. Het laatste zou hij enkel amusseerend vinden, het tweede zou seks invoorkomen en dat eersta had lef nodig.
Uiteindelijk raapte ze die bijeen en zette zich op de wastafel waarop ze zicht had op zijn lichaam. Benieuwd wat zijn reactie hierop zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 9:19 am

Nadat hij zijn broek had uitgedaan en alvast shampoo en douchegel in de douche zette kwam ze binnen en ging ze op de wastafel zitten. Jake keek Isemay voor een korte tijd aan. Misschien had ze iets meer lef dan hij dacht. 'Hmm, eigenlijk had ik een klap in mijn gezicht verwacht,' zei hij terwijl hij weer richting haar liep en zijn handen aan haar weerszijde op de wastafel zetten. 'Ik geloof dat ik je moeilijk kan inschatten. Wat is je plan?' vroeg hij zich oprecht hardop af. Hij liet zijn gezicht op enkele centimeters van die van haar hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 9:25 am

Isemay haalde haar schouders op bij zijn vraag. Een korte giechel die zelfs haar verraste kwam van haar lippen. 'Helemaal niet voorbereid naar de strijd gekomen, geloof ik. Ga maar douche voordat het water weer helemaal is afgekoeld.' Hierbij gaf ze ook een klap in zijn gezicht. Enkel helemaal niet hard, maar wel dat hij zou merken dat zij dit niet leuk vond. Niet zo hard op pijn te doen. 'Jij dan een plan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimedi sep 11, 2012 10:12 am

Jake lachte even toen ze hem toch een klap in zijn gezicht gaf. 'Nee, maar jij lijkt me toch wat meer een type dat nadenkt over wat ze doet.' Hij bracht zijn gezicht dichterbij en streek met zijn neus langs haar wang. 'Of niet?' Hij nam weer afstand na zijn laatste woorden en keek haar even aan. Er was een bepaalde spanning die nu tussen hun heerste, eentje die hij prettiger vond dan de spanning die eerder tussen hun had geheerst. 'Wel oneerlijk hoor, dat je mij niet een stukje borst of bil gunt,' zei hij waarna hij zijn rug naar haar keerde en zijn boxer uit deed om in de douche te stappen. Nee, hij deed er niet moeilijk over dat ze hem naakt zag, maar bleef wel bewust met zijn rug naar haar toe staan. 'Er is genoeg plek hier, dus als je je bedenkt,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:38 am

Isemay bleef enkel op de wastafel zitten. Verleidelijk met haar benen en speelde met één voet langs het andere been. Oké, als hij vuile spelletjes wou spelen kon hij het krijgen. Hierbij glimlachte ze enkel en staarde even naar zijn achterwerk. Hierbij kwam weer een blos op haar wangen, maar ze was meer comfortabel bij het idee van het naakt zijn. Het naakt zijn voor Jake. Hoewel zij liever haar kleren aan leek te houden. 'Misschien gun ik je het wel, als je een betere prijs noemt. Misschien kom ik zelfs wel mee douche.' Het was eruit zonder dat ze er besef of grib op had gehad. Ergens verlegen, maar de ondertoon leek zelfzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 9:53 am

Er ontstond opnieuw een glimlach rond Jake zijn lippen. Zij kon het dan niet zien, maar dat maakte net uit. Hij dacht even na over waardoor zij bij hem onder de douche zou stappen. Hij wist vrijwel zeker dat ze geen seks met hem zou hebben, of wie dan ook, voor ze met die persoon getrouwd was. Dat betekende voor hem dat hij haar wel uit ging dagen en af en toe net iets te ver zou gaan, maar hij zou haar nergens toe dwingen. 'Als ik je nu eens zeg dat ik mijn best ga doen om dit alles een eerlijke kans te geven?' zei hij, deels met tegenzin, maar aan de andere kant, uiteindelijk zou hij er toch niets aan hebben om alleen maar ruzie met haar te maken. 'Of had je iets beters in gedachten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:25 am

Isemay schrok lichtelijk van zijn woorden. Zijn stem had eerlijk geklonken, maar toch leek hij ergens geen zin te hebben. 'Nee, ik had niks in gedachten.' Ze liet zich op de grond zakken en knoopte haar badjas los. Ze profiteerde er werkelijk van dat Jake zijn ogen niet op haar had gericht. Stil sloop ze de douche in. 'Buiten dat je je ogen dichthoudt vanaf nu.' Ja, ze kreeg hier plezier in. Zelfzekerheid. Ze stond achter zijn rug. Verborgden van zijn ogen en haar rug stond bijna tegen de zijne. Ze wou niet dat hij haar gehele vrouwelijkheid naakt zou zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:44 am

Bij de woorden die ineens vlak achter hem klonken draaide hij zijn hoofd haar kant op. Hij zag dat haar schouders bloot waren en ze stond met haar rug naar hem toe, maar ze stond bij hem onder de douche. 'Dan zul je me moeten blinddoeken, of je handen voor mijn ogen houden.' Hij wist eigenlijk niet waarom hij zich niet gewoon omdraaiden, misschien omdat hij hier ook van genoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Isemay en Jake
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Huis van Layla en Vince
» Het huis van Thomas en Christian
» Het huis van Brad en Beau
» Het huis van Hestia en Aaron
» Het Huis van Charlie en Ruth

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: De Huizen-
Ga naar: