Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Isemay en Jake

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 6 I_icon_minitimewo jan 16, 2013 10:02 pm

Isemay voelde hoe een zekere druk in haar onderbuik speelde. Het was fijn om te merken dat hij haar toch wou. Hij wou haar liefhebben. Zacht onderbrak ze de kus en glimlachte naar hem. Haar wangen hadden eenlichte blos. Ze voelde zich veilig.
---
Gaat goed. Enkel weer erg ziek. Met jou alles in orde?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 6 I_icon_minitimedi feb 05, 2013 10:49 am

Zonder dat Jake er iets aan kon doen ontstond er een glimlach rond zijn lippen. 'Oké, brunch it is,' dit was absoluut anders dan dat hij het normaal had laten verlopen, maar daar stond hij niet bij stil. Goed hij maakte vaak sarcastische opmerkingen uit een soort verdedigingsmechanisme, maar hij deed geen mensen pijn als het niet nodig was. Hoewel het misschien nu wel nodig was... Ach, wist hij veel.
____
Sorry voor mijn slechte stukje en vooral late stukje x:
Al beter? School al leuker? Hoe gaat het?
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 6 I_icon_minitimewo feb 06, 2013 11:37 am

Isemay lachte even kort, maar streelde weer door zijn haren en keek hem aan. Hij was echt mooi zonder dat mutsje. Het zwart haar dat lichtjes krulde en voelde nu hoe hun lichamen tegen elkaar rustte. 'Ik heb eigenlijk geen zin om op te staan,' bloosde ze en zei het maar stil. Het was meer een hint dat hij haar mocht dragen of wat dan ook. Isemay wou romantisch zijn. De speelse vrouw die hij zo graag wou.
--
Maakt niet uit joh! Dat druk hebben is toch goed?
Ik ben weer eens hartstikke ziek. Eerder dood aan het gaan van de hoofdpijn en steken aan mijn hart. Doordat het door die steken moeilijker ademen is. School is wel oké. Wel rare mentaliteit omdat ze voor je ogen jointjes gaan rollen... Die dingen dus. Met jou verder alles goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 6 I_icon_minitimewo feb 06, 2013 12:04 pm

De glimlach bleef toen Isemay bloosde. 'Dan zijn er drie opties,' merkte hij op met zijn ogen op die van haar gericht. 'Niet ontbijten, het ontbijt hier heen halen, jou naar het ontbijt brengen zonder je op te laten staan.' Hij hield zich even stil voor hij verder ging, onbewust draaide hij een lok van haar haar rond zijn vinger, 'Dat eerste valt sowieso af, tenzij je graag hebt dat ik over een uur van m'n stokje ga.' Hij wikkelde de pluk haar weer van zijn vinger en speelde er afwezig mee. 'Eigenlijk valt de tweede ook af, ik ben namelijk alleen al een kwartier bezig met alles zoeken en jij weet vast precies waar het staat,' eigenlijk was het bedoeld als vraag, maar terwijl hij zich dat bedacht waren de woorden al gezegd.
----
Idk, op zich is mijn sociale leven prima, school ook en ik lees weer meer wat ook goed is. Maar ik had graag minder school xD
Ahw, wat naar! Beterschap! Klinkt niet zo goed Lau, al eens bij de huisarts geweest?
Dat is inderdaad een beetje vreemd, ogen dicht hoor pandabeertje van me, dat is niet goed voor je onschuld Razz
Jup ^^. Alleen mijn date was echt grandioos mislukt, maar dat is op zich ook niet erg, I'm definitely sure it won't ever work out between me and him.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 6 I_icon_minitimedo feb 07, 2013 11:49 am

Isemay lachte enkel bij zijn woorden en klauterde weer op hem. 'Jake,' Ze was ervan bewust hoe enkel een slipje zijn borstkas raakte en daardoor warme huid elkaar raakte. Voor May was dit erg zenuwslopend. 'Laat ik een goede vrouwfiguur zijn in dit programma, voor deze eerste ochtend,en je een lekker ontbijtje maken. Wat dacht je van pannekoeken?' Ze streelde langs zijn wang, drukte een kus op zijn kin en keek hem daarna met warme wangen terug aan. Toch stond ze op. 'Kom je?' Ze stak haar hand uit. Hij had beloofd dat ze hem niet zou moeten verlaten. Niet moest los laten.
---
Zo onschuldig ben ik niet hoor, tijger! En jammer van je date, maar zo'n aardige leek het me al niet aan de uitleg die je gaf. Tussen mij en die ene jongen wordt het waarschijnlijk ook niets. Forever alonee!
En goed dat alles zo prima gaat! Bij mij is het een nieuw sociaal leven opbouwen. Toch voor een deeltje, maar vakantie begint morgen. Ideaal voor wat meer te lezen voor mij.
Veel succes en veel plezier, Denise!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Isemay en Jake - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 6 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Isemay en Jake
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Brad en Beau
» Het huis van Hestia en Aaron
» Het Huis van Layla en Vince
» Het huis van Thomas en Christian
» Het huis van Victoria en Alexandra

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: De Huizen-
Ga naar: