Arranged Marriage
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Arranged Marriage

x
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Isemay en Jake

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 5:44 am

'Hopelijk ook niet dat je op bepaalde dagen de televisie helemaal voor jezelf wilt en Jake, ik denk dat als we willen rondkomen we echt wel allebei een job moeten hebben... Niet enkel voor tijdverdrijf.' Hierbij stond Isemay op, deed het dekentje van zich af en hierbij haar jurkje en haar beter. De DVD werd opgestart. Een glimlach verliet haar lippen niet toen ze zich nestelde in de bank naast hem. Als haast een klein kind. 'Misschien vind je hem wel leuk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 6:07 am

'Zo erg is het niet,' lachte hij over het televisie gebruik. Jake schoof zijn benen onder zich na zijn lege glas op de tafel gezet te hebben. 'Ik ken hem al,' was eruit voordat hij het goed en wel besefte. Hij keek haar aan om haar reactie te pijlen. 'Niet verwacht, of wel?' zei hij enkel. Hij had niet zo de behoefte om er verder bij stil te staan. 'Misschien is dat wel wat we gemeen hebben,' glimlachte hij om over het onderwerp heen te stappen, waarbij hij zich weer richtte op het beeldscherm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 6:24 am

Isemay giechelde even bij zijn woorden. 'Oh echt? Je moeder of wel een vorig vriendinnetje, gok ik?' Hierbij keek ze hem aan. Aan de ene kant had ze zin om hem te kussen nu. Weten hoe het voelde, maar aan de andere kant... Ze was nog nooit écht gekust geweest. Dus ze wist niet of ze er "goed" in was. Die kinderlijke gedachten weerhielden haar ervan. Zijn schouder leek opeens erg aantrekkelijk waardoor ze dan ook voorzichtig haar hoofd hier op legde. Misschien zou hij dit wel leuk vinden en de film niet meer zo erg om te kijken. 'Ik kan hem echt altijd bekijken. Zo mooi...' Een gelukzalige, dromerige, zucht kwam van haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 7:15 am

'Goed gegokt.' Antwoorden hij enkel. Bij haar hoofd op zijn schouder keek hij haar zijdelings aan. Naar zijn idee was het best vreemd, omdat ze elkaar eigenlijk niet kende. Jake vond het niet erg en liet haar dan ook liggen. Helemaal niet erg eigenlijk. Opnieuw slikte hij opmerkingen in en in plaats daarvan gleed zijn hand om haar middel en zijn andere legde hij op haar been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 7:59 am

Isemay werd ook verrast door zijn handen, maar liet ze een weg vinden rond haar lichaam. Ze vond het zo fijn terwijl Engelse accenten van het televisiescherm haar begroette. Een paar maanden geleden durfde ze hier enkel van te dromen en nu had ze het. Zacht drukte ze haar lippen tegen zijn kaak, maar nam al snel terug die afstand in. 'Voel je al je wat beter?' Beter was misschien niet het juiste woord, maar Jake mocht zich gerust op zijn gemak bij haar voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 8:12 am

Haar voorzichtige lippen tegen zijn kaak deed zijn vermoeden eerder bevestigen dan omvallen. Zij had hier hele andere ideeën bij dan hij en hij zei er niets van. Bij haar vraag keek hij haar even aan. 'Ik voelde me niet slecht.' Deelde hij haar mee. Voelde hij zich beter door haar dicht tegen hem aan? Misschien. Eigenlijk kwam ze vrij afstandelijk over, nee dat was niet het goede woord. Verre van. Verlegen klopte ook niet. Ze had verwachtingen, dat was het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 8:30 am

'Je zag er zo ongelukkig uit...' Hierbij sloeg ze een arm rond zijn middel en legde zich met een gelukzalige zucht goed. Zijn warmte was heerlijk. In de winter, sneeuw buiten, chocomelk binnen, haardvuur aan en hen twee voor de buis. Natuurlijk een prachtige, versierde boom! Zo zag Isemay het al voor zich uit en om eerlijk te zijn voelde het wel spannend aan. Misschien zouden ze dan al gehuwd zijn. May vond dit idee wel leuk, want ze wist dat Jake en zij echt zouden werken. Ze gingen goed bij elkaar naar haar mening.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 8:56 am

Hij hield zich niet met zijn hoofd te schudde toen er een zucht over haar lippen kwam die gelukzalig klonk. 'Hey May, vergeet niet naar de film te kijken,' Het was al over zijn lippen voor hij er erg in had. Ze leek nogal weg te dromen en hij geloofde niet dat hij echt wou weten waarbij, of misschien ook wel. Dat hing er van af of hij haar goed had ingeschat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 9:12 am

'Ik kijk ook film,' protesteerde ze als een klein school meisje waarbij zachtjes haar vingers over zijn trui streken. Haar ogen waren op het scherm gericht, maar haar aandacht was bij Jake. Misschien dat ze zo dichterbij elkaar groeide. Als ze het rustig zouden aandoen. Enkel kon Isemay niet wachten. Dit was zo fijn. Ze had het nooit gekend. 'Jake, waarom zei je daarstraks dat ik wel nog meeviel? We hadden nog eens niet gesproken...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 9:23 am

'Ik zei...' begon Jake, maar ondanks dat het op dezelfde woorden neer zouden komen, bedoelde hij het niet zo, 'Ik zei dat je een meevaller was omdat je een mooie vrouw bent.' Herstelde hij zijn zin. Goed, of ze dat wou horen wist hij niet, maar dat kwam in ieder geval beter over dan "je hebt een lekker lijf en een knap koppie". Kort dacht hij erover zijn woorden te verbloemen, maar eigenlijk had hij daar geen zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 9:41 am

'Mooie vrouw?' Isemay wist dat mannen haar af-en-toe wel eens knap vonden, maar ze vond zichzelf absoluut niet aantrekkelijk of mooi of wat dan ook. 'Oh zo,' Ze wist niet wat ze er van moest vinden. Opeens leek weer heel de film haar aandacht te hebben. 'En vind je dit fijn? Onze... Omhelzing? Geknuffel?' Ze wist helemaal niet hoe ze dit moest noemen. Wat het ook was, het was leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra

Alexandra


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-09-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 9:50 am

'Ik zou inderdaad voor geknuffel gaan,' zei hij toen ze eerst omhelzing noemde, want dit viel bij hem niet echt in onder het kopje omhelzing. Eigenlijk viel het eerder onder klef. 'Nee, ik vind het verschrikkelijk, daarom blijf ik zo zitten.' Het was er al weer uit. 'Ja, ik houd van lichamelijk contact en zo zitten vind ik verre van erg.' zijn hand lag nog steeds op haar been en zijn stem werd minder bot bij zijn laatste woorden waarbij hij haar aankeek. Zijn hand schoof iets omhoog waarna hij zijn mond weer opende. 'En jij dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 10:05 am

Ze haalde verlegen haar schouders op. 'Ik ben nog nooit intiem geweest met iemand.' Eerlijkheid was altijd gelangrijk geweest voor Isemay haar ouders waardoor ze erg slecht kon liegen of verbergen. Ze keek naar zijn hand, maar glimlache terwijl ze hun neuzen even tegen elkaar bracht. Hierbij giechelde. 'Maar als je het niet leuk vindt dan moet je het maar zeggen hoor,' zei ze romigzoet. Het sarcasme ontglipte haar alweer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 10:23 am

De sarcastische toon die regelmatig in zijn stem te vinden was geweest leek haar elke keer te ontgaan. Het verbaasde hem te horen dat ze nog nooit intiem geweest was met iemand, maar zijn nieuwsgierigheid ging uit naar wat ze daar onder verstond. 'Intiem als in dit,' zei hij terwijl zijn hand verder omhoog schoof, 'of meer als dit...' zachtjes drukte hij zijn lippen oppervlakkig tegen de haren. Ze waren zacht en vol. Toch kwam de gedachte langs dat ze best vreemd was. Op een manier die hij niet verwacht had.
__
kijkkijkkijk met jake (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 10:34 am

Bij de hand die zijn wegvond, kwam het bij haar op wat hij bedoelde. Voor dat ze een prtest kon uitbrengen voelde ze zijn lippen. Een moment paniek schoot door haar waarna ze zacht haar lippen terug duwde op die van hem. Ze voelde vol aan en haar grib op de trui verstrakte. Hun kusje eek magisch voor haar. 'Als in allebei?' fluisterde ze terwijl ze volledig rood aanliep. Isemay was zo beschaamd.
--
Dikke duim voor Denise! (: Mijn tijger <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 10:47 am

Hij glimlachte bij het verstrakken van haar greep op zijn trui en glimlachte enkel breder bij haar rode wangen. Ja, hij genoot hier van op dit moment. 'Wat schattig,' zei hij waarbij hij zijn duim langs de binnenkant van haar bovenbeen liet strelen, proberend hoe ver hij kon gaan voor ze er tegen in ging. 'Kan me niet voorstellen dat niemand dat ooit geprobeerd heeft,' zei hij zonder sarcasme. Jake vond haar echt een aantrekkelijke vrouw, maar ze was dus werkelijk onschuldig.
__
Ben je trots op me? Pandabeertje van me ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 10:52 am

Weer keek ze twijfelend naar de hand. Het was oké. Zolang hij niet te ver ging. Ze had een belofte. Een ring die doodgewoon leek maar eigenlijk haar maagdenring was. 'Proberen, maar dat is nog niet slagen.' Ze nam de hamd vast die de binnenkant van haar bovenbenen streelde en drukte haar lippen even kort in zijn hals. 'Ik... Ik ben gelovig en daardoor. Geen seks voor het huwelijk,' Toch zei en bracht ze het vol overtuiging.

--
Altijd snoesje! X
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 11:02 am

De hand die ze op die van hem neerlegde zei eigenlijk al genoeg. 'Ja, die weerstand van jou is lastig door te komen.' merkte hij op. Willekeurig vroeg hij zich af of ze die had geboden als hij hier niet met haar in dit huis zat, maar ergens zonder huwelijksplannen. Bij haar woorden over het geen seks voor het huwelijk wou hij in eerste instantie opstaan, maar eigenlijk wou hij alleen maar meer proberen hoe ver hij kon gaan. Zijn hand liet hij vanaf haar been omhoog glijden langs haar zij om hem op haar wang te laten rusten. 'Hmm, dat is braaf.' Met zijn andere hand streek hij haar haar achter haar oor om zijn lippen ernaast te brengen. 'Je weet niet wat je mist,' fluisterde hij in haar oor. Puur om haar een reactie uit te lokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 5:57 pm

Isemay wist echt niet wat ze van dit moest vingen. Als Jake zich ging opdringen aan haar dan was hij echt fout. 'Zoals wat mis ik? Reltaties die enkel op seks gebasseerd zijn? Tienerzwangerschap of een soa?' Ze kon er niet tegen dat mensen haar geloof in vraagstelde, maar liet Jake tot nu toe begaan. 'Zo is het spannender.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 7:07 pm

Hij lachte kort. 'Zie je, geen idee.' concludeerde hij. 'Door met iemand seks te hebben, te vrijen, raak je echt niet meteen zwanger of krijg je direct een soa. Condooms, my love.' Dat hij de laatste twee woorden Enkel zei om haar meer uit te dagen, maakte hem niet uit. 'Je mist een heerlijk gevoel. Het is mooi als je het deelt met iemand van wie je houdt.' Jake tikte even me zijn vinger tegen haar neus.'Je film is afgelopen.' hij maakte zich los uit haar armen en haalde de DVD eruit waarna hij tegenover Isemay op de tafel ging zitten. 'Het is maar wat je spannend noemt.' een kusje en een hand op haar been was niet zijn definitie van spannend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 05, 2012 12:25 am

'Als jet het uit liefde doet is het inderdaad mooi,' Isemay was een beetje geirriteerd door hem. 'Wat wil je suggeren, Jake? Dat ik maagd wil blijven tot mijn huwelijk een volkomen grap is? Wel, ik mis niks anders buiten zweet en slijmerig spul.' Ze stond op om haar theemok weg te doen en in de keuken zich bezig te houden. Aan hem had zo volkomen niets meer op dit moment. Hij was zo onrespectvol. Net zoals alle andere mannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 05, 2012 2:39 am

'Wel als je geloofd dat uit dit hele project een goed huwelijk voor komt.' Jake zuchtte even. Had ook niet anders gekund ook, dat hij hier zat met iemand die nog nooit gezoend had en maagd wou blijven tot haar huwelijk. Hij nam de afstandsbediening en zapte tot er ook maar iets interessants langs kwam. Hij had gezien dat de koelkast vol stond dus naar buiten gaan voor iets van boodschappen had ook geen nut.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 05, 2012 3:05 am

Isemay gooide de handdoek neer en liep weer naar binnen. Ze begon boos te worden. 'Dus ik moét seks met je hebben zodat je me leuk gaat vinden? Zodat ons huwelijk goed zou komen?' Hierbij plooide ze haar armen over elkaar. 'Als jij seks wilt, dan wil ik daar een kind uit.' Hierbij liep ze naar boven. Niet om hem mee te lonken, maar daar op bed te gaan liggen. Ze voelde hoe de tranen langs haar wangen stroomde. Jake vond haar niet leuk én wou seks met haar anders zou hij nooit van haar gaan houden. Ze snapte deze jongen niet meer. Daarnet waren ze zo innig geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 12-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 05, 2012 10:30 am

Op het moment dat ze naar boven toe liep stond hij geërgerd op. Waarom volgde hij haar verdomme? 'Ik zou het niet erg vinden om seks met je te hebben, nee, maar ik zal echt niet door gaan als je niet wilt. Dan zou het verdomme verkrachting zijn en zo ben ik nu ook weer niet. Ik kan er gewoon echt niet bij dat jij denkt dat een huwelijk tussen ons zou werken omdat, waarom eigenlijk? Omdat je er voor gaat? Je er voor open stelt? Alsjeblieft zeg.' Halverwege de trap was hij al begonnen en zijn stem was redelijk verheft, dus hij wist dat ze hem zou horen. Bij zijn laatste woorden liep hij de deur door. Fijn, nu was ze ook nog aan het janken. Kinderen hoefde hij echt nog niet aan te denken, met een zachtere stem begon hij opnieuw te praten. 'Ik snap werkelijk jouw idee van een goed huwelijk niet. Als dat je kwetst of weet ik veel wat, dan spijt dat me.' De nadruk legde hij op dat, dát hem dan speet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay

Isemay


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 11-07-12

Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 05, 2012 10:36 am

Isemay sloeg haar armen rond haar benen en verborg haar hoifd hier in. Zijn woorden klonken hard. Dit was haar kans op liefde geweest, maar die had ze niet gehad. 'G-Ga W-w-weg,' stotterde ze al snikkend. Zij snapte zijn ideeen niet. Daarnet was alles goed tussen hun twee en nu was alles weer een rommeltje. Als dit niet ging werken... Dan wat? Voor die reden was ze achter alles het meeste bang, maar niemand leek zicht daar iets van aan te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Isemay en Jake   Het huis van Isemay en Jake - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Isemay en Jake
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Huis van Layla en Vince
» Het huis van Thomas en Christian
» Het huis van Brad en Beau
» Het huis van Hestia en Aaron
» Het Huis van Charlie en Ruth

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Arranged Marriage  :: Het RPG. :: De Huizen-
Ga naar: